czyszczenie podłóg

Naturalne sposoby pielęgnacji różnego rodzaju podłóg

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
czyszczenie podłóg
1 z 4
Każda gospodyni chce mieć czyste i lśniące podłogi. Chce też, aby były one czyszczone naturalnymi sposobami, zwłaszcza gdy w domu są małe dzieci. Dowiedz się, jak mieć czyste i błyszczące podłogi dzięki produktom naturalnym.
1
mycie podłóg
Drewniana podłoga będzie lśnić, jeśli zmyjesz ją herbatą z 2-3 szklanek herbaty. Podłoga laminowana odzyska piękno, kiedy umyjesz ją ciepłą wodą z dodatkiem szamponu do włosów. Jeśli chcesz zachować czyste podłogi bez chemikaliów, wybierz urządzenie do czyszczenia parą, która eliminuje 99% bakterii i zarazków.
2
pielęgnacja podłóg
Do mycia płytek stosuj mieszaninę wody i octu w równych proporcjach. Do kamiennej podłogi nie używaj mydła, stanie się ona bardzo śliska. Zastosuj 2 łyżki sody oczyszczonej na jeden litr wody.
3
Biały marmur można czyścić mieszaniną wody utlenionej i soli w stosunku 6:1. Marmur można także czyścić solą w połączeniu z sokiem z cytryny lub octem. Linoleum będzie pięknie świecić, jeżeli umyjesz je od czasu do czasu mieszaniną wody i mleka. Mleko i wodę zmieszaj w równych proporcjach.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

odświeżone buty
naczynia ze stali nierdzewnej
żelazko

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Iwona
10.01.2017
- mycie podłogi drewnianej herbatą? jaką herbatą , jest wiele herbat , tak jak rodzajów drewna na podłogach,