makijaz na halloween

Jak wykonać upiorny make up na Halloween?

agoludek - specjalista Tipy.pl
makijaz na halloween
1 z 4
Halloween to święto przebieranek. Z naszą pomocą wykonasz upiorny makijaż. Zamiast krwawych i makabrycznych inspiracji proponujemy wykonanie delikatnego makijażu upiora. Wystarczy, że dobierzesz do tego szarą perukę i efekt będzie doskonały.
1
malowanie twarzy na biało
Delikatnie przetrzyj twarz tonikiem i wklep krem nawilżający. Następnie za pomocą gąbeczki lub miękkiego pędzla nanieś białą farbę na twarz. Pigmenty do malowania twarzy i skóry znajdziesz w każdym sklepie z artykułami plastycznymi. Zamiast farbki możesz użyć idealnie białego pudru. Pokryj nim dokładnie całą twarz.
2
makijaż wykonanie
Puszystym pędzelkiem nanieś fioletowy lub czarny cień na całą górną powiekę i wzdłuż dolnej linii rzęs. Rozetrzyj delikatnie cień, aby płynnie przechodził granicę z bielą twarzy. Jeśli używasz fioletowego cienia, to narysuj brązową kredką kreskę wzdłuż linii górnych i dolnych rzęs. Rozetrzyj.
3
upiorny makijaż
Na rzęsy nanieś srebrny lub biały tusz to rzęs. Używając miękkiego pędzla podkreśl na fioletowo policzki, linię szczęki i szyję. Usta pomaluj fioletową szminką. Upiorny makijaż gotowy.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Maska ptaka
Kapelusz czarownicy z papieru
Maski karnawałowe

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane