spódnica hula

Jak zrobić hawajską spódnicę hula?

MarwaMarwa - specjalista Tipy.pl
Każdy z nas z pewnością widział kiedyś taniec hula i chciałby się go nauczyć. Jednak nie wystarczy tylko poznać kroki, do prawidłowego występu potrzebujesz także specjalnej spódnicy hula. Tradycyjna spódnica hula powstaje z długiej trawy, ale można o wiele łatwiej i szybciej wykonać ją z naturalnych i kolorowych włókien rafii. Dzięki temu spódnica będzie mniej swędząca. Rafia to naturalne włókna, które są wykorzystywane w wielu rzemieślniczych projektach. Można je kupić w sklepach w różnych kolorach. Do Ciebie należy decyzja czy chcesz, aby Twoja spódnica hula wyglądała jak wykonana z prawdziwej trawy czy też była kolorowa. Po wykonaniu spódnicy jesteś już gotowa do rozpoczęcia tańca. Poniżej znajdziesz prosty sposób na zrobienie swojej własnej i niepowtarzalnej spódnicy hula.
P

* Nożyczki
* Sznurek
* Włókna rafii – wybór koloru należy do ciebie
* Do kompletu: girlanda i opaski hawajskie (do kupienia tutaj)

1
Utnij odpowiedniej wielkości linę. Zmierz swoją talię, a następnie odmierz sznurek tej samej długości dodając kilka centymetrów w zapasie. Dzięki temu będziesz mogła przewiązać spódnicę wokół pasa.
2
Weź kawałki rafii w wybranym kolorze – najlepiej zielone - i zawieś je na sznurku. Staraj się, by końce rafii po obu stronach sznurka były równe, a następnie zwiąż je mocno na supełek. Węzły będą utrzymywać włókna na miejscu i zabezpieczą przed ich zsunięciem
3
Systematycznie dowiązuj włókna rafii na sznurku, do momentu aż cała konstrukcja zacznie przypominać spódnice z trawy.
4
Spódnica będzie gotowa, gdy cały sznurek pokryty będzie włóknami rafii. Pamiętaj jednak o pozostawieniu wolnych końców, które posłużą nam do zawiązania spódnicy wokół tali. Po zakończeniu pracy, sprawdź czy spódnica dobrze leży na tobie. W razie jakichkolwiek problemów zawsze możesz przywiązać kilka dodatkowych włókien rafii lub zdjąć ich nadmiar.
5
Hula to taniec, w którym ruch rąk opowiada historię. Jeśli w Twojej okolicy nie znajduje się żadna szkoła tańca hula, możesz tworzyć i opowiadać w tańcu swoje własne historie według własnych pomysłów. Rozluźnij swoje ręce oraz ciało i zacznij wykonywać rytmiczne ruchy. Namów na wspólną zabawę swoich znajomych lub członków rodziny i razem zaprezentujcie swoje osiągnięcia przed innymi. Przekonasz się, że to świetna zabawa.

Powiązane porady

przebranie za krasnoludka
Maska z masy papierowej
Korona z papieru

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane