Jak zrobić dietetyczny cukier puder?

Jak zrobić dietetyczny cukier puder?

Dd - specjalista Tipy.pl
Jak zrobić dietetyczny cukier puder?
1 z 4
Cukier puder nikomu nie kojarzy się z dietą czy zdrowym stylem życia. Jeżeli jednak jesteś na diecie, nie musisz z niego rezygnować. Wystarczy, że zastąpisz go dietetyczną wersją. Czy istnieje jednak coś takiego? Oczywiście! Wystarczy zastąpić zwykły cukier spożywczy, czyli sacharozę, innym, mniej kalorycznym produktem! Jak własnoręcznie przygotować taki dietetyczny cukier puder? Odpowiedź znajdziesz poniżej.
1
Jak zrobić dietetyczny cukier puder krok 1
Po pierwsze czego będziesz potrzebować do przygotowania domowego, dietetycznego cukru pudru? Mocnego blendera lub malaksera i substytutu sacharozy. Dobrym przykładem będzie tu ksylitol lub sorbitol.
2
Przygotowanie dietetycznego cukru pudru jest niezwykle proste. Wystarczy wsypać substytut cukru do blendera lub malaksera i mielić całość przez około 5 minut. Po tym czasie uzyskasz lekki, dietetyczny i delikatny cukier puder.
3
Jak stosować taki cukier puder? Jak zwykły spożywczy cukier puder. Możesz posypać nim wypieki lub zrobić z niego domowy lukier. Uważaj jednak z używaną ilością, gdyż substytuty cukru są zazwyczaj znacznie słodsze od zwykłego cukru pudru.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane