przyszły mąż :)

Jaki prezent na wieczór kawalerski wybrać?
KinomanKinoman - specjalista Tipy.pl

Jeden z twoich przyjaciół zdecydował się zakończyć swój kawalerski stan. Obyczaj nakazuje, żeby uczcić tą decyzję organizując wieczór kawalerski. Zaplanowanie takiej imprezy jest zajęciem czasochłonnym i obciążającym portfel, ale czego nie robi się dla swojego najlepszego kumpla! Kiedy goście są już ustawieni, a pieniądze pozbierane, pojawia się jednak problem: jaki prezent dla przyszłego Pana Młodego kupić? Oto, co należy rozważyć przed podjęciem decyzji:
1
Określ, jak dużo możesz wydać na prezent. Jest znaczna różnica między wynajęciem dla kumpla striptizerki, a kupnem paczki prezerwatyw. Nie oszczędzaj, pamiętaj, że to twój najlepszy przyjaciel ;)
2
Określ, jak bardzo chcesz podrażnić się z przyjacielem. Wieczór kawalerski z zasady opiera się na żartach dotyczących czekającego go małżeństwa. Śmiej się z czego chcesz, ale nie mieszaj w to narzeczonej twojego kumpla, o ile nie jesteś pewny, że ma na tyle duże poczucie humoru, że się na ciebie nie obrazi.
3
Kup przynajmniej jeden śmieszny prezent lub zrób go samodzielnie. Może to być łańcuch z kulą do przyczepienia u nogi, śmieszna koszulka, gadżet z sex-shopu, a jeśli dziewczyna ma poczucie humoru – koszulka lub plakat z jej zdjęciem przekreślonym wielkim czerwonym krzyżykiem.
4
Zapewnij przyjacielowi taką rozrywkę, jaka będzie odpowiadać jemu, a nie tobie. Popularne są tancerki lub striptizerki, ale jeśli twój kumpel miałby się czuć z tego powodu zażenowany lepiej załatw jakiś zespół lub karaoke ;)
5
Pamiętaj, że głównym prezentem dla twojego przyjaciela jest sam fakt, że zorganizowaliście mu wieczór kawalerski, zapewniliście lokal, alkohol i rozrywkę. Pamiętaj, że Pan Młody na swoim wieczorze kawalerskim nie może za nic płacić.

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

katarynarka
25.04.2018
a co myślicie o drewnianych spinkach do mankietów? takich z grawerem na kawalerski?