Jak zrobić domowe chipsy dyniowe

Jak zrobić domowe chipsy dyniowe

Dd - specjalista Tipy.pl
Jak zrobić domowe chipsy dyniowe
1 z 4
Szukasz przepisu a smaczną i zdrowa przekąskę? Zrób domowe chipsy z dyni! Jest to smaczna i zdrowsza alternatywa dla chipsów ziemniaczanych, a do tego niezwykle prosta w przygotowaniu. Jeśli chcesz zrobić ten domowy przysmak, dokładny przepis na jego przygotowanie zajdziesz poniżej!
1
Jak zrobić domowe chipsy dyniowe krok 1
Czego potrzebujesz do przygotowania domowych chipsów z dyni? Przygotuj dynię, ostry nóż, sól, czosnek i przyprawy (możesz wybrać dowolne przyprawy lub zioła, my polecamy szczególnie wędzoną lub ostrą paprykę i rozmaryn), oliwę z oliwek, blaszkę do pieczenia.
2
Jak zrobić domowe chipsy dyniowe krok 2
Najpierw dokładnie umyj dynię i wydrąż pestki. Teraz obierz warzywo ze skórki i pokrój w cienkie plasterki. Pokrojone kawałki umieść w dużej misce i dodaj 2 łyżki oliwy z oliwek. Teraz wystarczy dodać ½ łyżeczki soli, 2 ząbki czosnku przeciśnięte przez praskę i wybrane przyprawy i zioła, a natępnie dokładnie wymieszać, aż przyprawy równomiernie rozłożą się na dyni.
3
Jak zrobić domowe chipsy dyniowe krok 3
Całość piecz w 180 stopniach do uzyskania chrupkości. Oczywiście w ten sam sposób możesz przygotować pyszne frytki z dyni, które będą pysznym i zdrowym dodatkiem do obiadu. Wystarczy jedynie pokroić grubsze kawałki warzywa, a reszta przygotowania przebiega dokładnie tak samo.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

popcorn
Popcorn
chipsy z buraka

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane