Jak zrobić domową mąkę owsianą

Jak zrobić domową mąkę owsianą

Dd - specjalista Tipy.pl
Jak zrobić domową mąkę owsianą
1 z 4
Płatki owsiane znajdziemy w niemal każdym domu. Wykorzystujemy je zarówno w kuchni, jak i pielęgnacji skóry. Czy wiesz jednak, że z płatków owsianych możesz przygotować domową mąkę owsianą? Jest o wiele zdrowsza i mniej kaloryczna od zwykłej mąki pszennej, dlatego idealnie sprawdzi się u wszystkich dbających o sylwetkę. Jak przygotować taką domową mąkę owsianą? Odpowiedź znajdziesz poniżej.
1
Jak zrobić domową mąkę owsianą krok 1
Mąka owsiana w sklepach jest dużo droższa pod mąki pszennej. Możesz jednak kupić zwykłe płatki owsiane, i przygotować z nich domową mąkę. Potrzebujesz jedynie mocnego blendera lub malaksera.
2
Jak zrobić domową mąkę owsianą krok 2
Około 1 szklanki płatków owsianych umieść w malakserze i zetrzyj na wysokich obrotach przez kilka minut (aż uzyskasz drobno zmieloną mąkę). Teraz wystarczy przesiać otrzymany produkt przez sito, a grubsze, niezmielone kawałki umieścić w blenderze z kolejną porcją płatków owsianych.
3
Jak zrobić domową mąkę owsianą krok 3
Nie miel jednokrotnie większej porcji niż 1 szklanka, ponieważ płatki mogą się niedokładnie zmielić. Gotową mąkę przechowuj w suchym, szczelnie zamykanym pojemniku. Możesz stosować ją samą, w zamian za mąkę pszenną, lub przygotować mieszankę obu rodzajów mąki.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane