włosy blond

Jak rozjaśnić włosy octem winnym?
Brygida85Brygida85 - specjalista Tipy.pl

Na pewno słyszałaś, że ocet winny jest stosowany do oczyszczania włosów i ich odżywiania. Jest to również bardzo popularny środek od rozjaśniania włosów domowym sposobem, więc zapomnij o drogich salonach fryzjerskich i dodaj swoim włosom jaśniejszych refleksów – zrób to sama w domu za pomocą octu winnego.
P

* Ocet winny, biały lub czerwony
* Woda
* Naczynie do zagotowania w nim mieszanki
* Sok z cytryny (dodatkowo)
* Buteleczka z rozpylaczem (dodatkowo)
* Sos sojowy (dodatkowo)

1
Przed umyciem włosów szamponem, musisz przepłukać włosy octem winnym. Ocet ten pomoże usunąć pozostałości po produktach do układania włosów jak również nada im naturalnego blasku.
2
Zagotuj dwie filiżanki wody w małym garnuszku, następnie dodaj dwie łyżki stołowe octu i pozostaw na 15 minut. Pozwól, żeby ostygło, a jak spłukasz szampon z włosów, przepłukuj włosy miksturą.
3
Użyj białego octu aby uwydatnić refleksy w kolorze blond a octu jabłkowego, aby uwydatnić refleksy o kasztanowych barwach.
4
Zmieszaj jedną część octu z jedną częścią soku z cytryny w buteleczce z rozpylaczem. Dla jaśniejszych pasemek, wybierz pasma i popryskaj je miksturą. Aby rozjaśnić wszystkie włosy, popryskaj całą głowę. Pozostaw płukankę na 10 minut lub dłużej. Żeby poprawić efekt mikstury, usiądź w słońcu.
5
Przepłukuj włosy octem tak często, jak chcesz, w zależności od Twoich preferencji i od stanu, w jakim są Twojej włosy. Wiele osób płucze włosy octem do trzech razy w tygodniu, a niektórzy pozostają przy jednym razie.
Jedno jest pewne – ocet dodaje włosom miękkości i blasku.
6
Jeśli tylko masz czas, pozwól, aby ocet pozostał na Twoich włosach od 10 – 20 minut dla dalszego rozjaśniania. Następnie przepłukuj je ciepłą wodą. Zapach octu wyparuje jak tylko Twoje włosy wyschną.
7
Zmieszaj ½ filiżanki octu i ½ filiżanki sosu sojowego aby dodać delikatnego koloru ciemnym włosom. Użyj jako płukanki po umyciu włosów szamponem tak jak płukanki z octu białego dla jasnym włosów.
?

Wskazówki
* Ocet przywraca włosom ich właściwy odczyn pH i nadaje im miękkości. Ocet jest również znany z "oswajania" włosów o bardzo mocnym skręcie dzięki swoim wygładzającym właściwościom.
* Ocet nie zmyje farby do włosów. Nie pozbawi on też włosów koloru tak jak chemiczne środki mogłyby to zrobić. Efekt octu jest subtelniejszy.

!

Uwaga!
* Kiedy płuczesz włosy octem, uważaj, aby nie dostał się on do Twoich oczu. Może on również podrażnić wrażliwą skórę, więc unikaj polewania octem skóry.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

sandra
20.05.2013
Ocet biały to spirytusowy?
Marcela
30.09.2012
Biegnę po ocet! ;D Bedą piękne i błyszczące! ;D
Karolina: Czepiasz się "płukasz" a imiona piszesz z małej litery ... Maria pozdrawia, a Jezusa się nie nadużywa. xD
jb7
30.05.2012
wyprobowalam i w naturalny sposob rozjasnilam o jeden ton moje wlosy teraz maja przepiekny miodowy kolor.Dziekuje za bardzo praktyczna porade