Jak zrobić domowy preparat odstraszający owady

Dd - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Nikt z nas nie chce być pogryziony przez komary czy inne owady. Stosujemy więc różnego rodzaju preparaty odstraszające, które mogą nam pomóc, ale wcale nie muszą. Sięgamy więc po kolejne produkty, a w rezultacie możemy nabawić się podrażnień skóry lub alergii. Można również zastosować bezpieczne dla skóry produkty, przygotowane z naturalnych składników. Proponujemy ci przepis na taki skuteczny preparat, odstraszający owady.
1
Jak zrobić domowy preparat odstraszający owady krok 1
Czego potrzebujesz aby go przygotować? Weź 1 i ½ szklanki oleju kokosowego (najlepiej nierafinowanego) i olejek cytrusowy. Możesz zastosować zwykły olejek cytrynowy lub olejek citronella, który ma najlepsze działanie w walce z owadami.
2
Jak przygotować preparat? Olej kokosowy umieść w misce i roztop w kąpieli wodnej lub w kuchence mikrofalowej. Teraz wystarczy dodać około 20 do 30 kropli olejku citronella do miski z roztopionym olejem kokosowym i dokładnie wymieszać.
3
Mieszankę przelej do szczelnie zamykanych słoiczków i poczekaj aż zastygnie. Gotowy produkt przechowuj w lodówce. Jak stosować preparat? Weź niewielką ilość i wetrzyj w skórę. Intensywny, cytrusowy zapach może okazać się drażniący, jednak po chwili powinieneś bez problemu przyzwyczaić się do tego zapachu.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

komary odstraszanie
olejki eteryczne to naturalne środki odstraszające komary
paproć

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane