Jak zrobić domowe rodzynki

Jak zrobić domowe rodzynki

Dd - specjalista Tipy.pl
Jak zrobić domowe rodzynki
1 z 4
Kupiłeś zbyt dużo winogron i nie wiesz co z nimi zrobić? Przygotuj domowe, pyszne rodzynki. Przygotowanie jest niezwykle proste i z pewnością nie przysporzy ci trudności. Taki domowe rodzynki są pyszną przekąską lub dodatkiem do wypieków, śniadań, naleśników czy deserów. Jakość jest z kolei znacznie wyższa, od produktów dostępnych w sklepach. Chcesz przygotować porcję domowych rodzynek? Dokładną instrukcję jak to zrobić znajdziesz poniżej!
1
Jak zrobić domowe rodzynki krok 1
Czego potrzebujesz do zrobienie domowych rodzynek? Przygotuj suszarkę do owoców i warzyw i winogrona. Najlepiej sprawdzą się odmiany bezpestkowe, nie ma znaczenia czy jasne czy ciemne. Jeżeli użyjesz winogron z pestkami, należy wcześniej małym nożykiem delikatnie usunąć pestki.
2
Jak zrobić domowe rodzynki krok  2
Teraz jedynie rozsyp owoce na kratce suszarki i susz, co jakiś czas przerywając proces i dokładnie mieszając zawartość suszarki. W przeciwnym wypadku zamiast ususzyć się, owoce rozparzą się w gorącej parze wodnej. Owoce susz, aż większość wody zostanie odparowana, a winogrona staną się podobne do gotowych rodzynek.
3
Jak zrobić domowe rodzynki krok 3
Suszenie możesz dokończyć na słońcu, rozsypując wstępnie wysuszone rodzynki na blaszce do pieczenia i wystawiając ją w dobrze nasłonecznione miejsce. W podobny sposób możesz wysuszyć również inne owoce jak na przykład jagody. Suszone owoce dodawaj do herbaty lub do deserów.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane