karnawał

Jak zrobić strój karnawałowy?

MarwaMarwa - specjalista Tipy.pl
Strój karnawałowy to integralna część kolorowej, muzycznej zabawy podczas karnawału w Brazylii. Kostiumy karnawałowe znane są ze swojego niezwykłego, ozdobnego charakteru. Przy ogromnej ilości błyszczących detali kostiumy karnawałowe są bardzo skąpe i zasłaniają naprawdę niewiele. Podstawą dla większości strojów karnawałowych jest bikini, na którym przyszywa się warstwę ozdób, cekinów, brokatu i piór. Cechą wyróżniającą kostium karnawałowy jest ozdobne nakrycie głowy z wieloma piórami, które zdają się dotykać nieba. Poniżej znajdziesz instrukcję jak samodzielnie wykonać strój karnawałowy.
P

* bikini
* plastikowa opaska do włosów
* solidny drucik
* około metr taśmy obszytej cekinami (dostępna w pasmanteriach)
* duże cekiny
* sztuczne pióra
* nożyczki
* klej

1
Skonstruuj swój hełm karnawałowy. Weź gruby drut, 4, 5 sztuk, skręć je ze sobą by tworzyły całość. Przymocuj skręcone druty do plastikowej opaski, przez okręcenie jej drutem dookoła. Z przodu przyklej duże cekiny, z tyłu zamocuj sztuczne pióra. Klej pozostaw do wyschnięcia na 24 godziny. Gotowe nakrycie głowy będzie ładnie błyszczeć, a pióropusz rozłoży się wysoko nad głową.
2
Udekoruj górę bikini. Gorącym klejem przyklej taśmę z cekinami, ewentualne braki uzupełnij pojedynczymi cekinami. Cekiny przyklejaj tak by utworzyły wzór koła, gwiazdy lub promieni słonecznych. Najlepszy efekt osiągniesz, jeżeli skorzystasz z różnokolorowych cekinów.
3
Udekoruj dół bikini. Najlepiej, jeżeli zrobisz to taśmą z cekinami. Paski cekinów przyklej do wewnętrznej krawędzi bikini. Taśmy możesz przykleić na cały dół od bikini lub tylko z tyłu, oba style są popularne. Bikini pozostaw do wyschnięcia na 24 godziny.
4
Załóż swój kostium karnawałowy i dodatki takie jak bransolety na ręce i nogi, oraz wymyślne malunki na twarzy. Ciesz się swoim kostiumem karnawałowym.
?

Wskazówki
* Przy nakładaniu gorącego kleju zachowaj szczególną ostrożność by uniknąć oparzenia.

Powiązane porady

picie wina
Maski karnawałowe
Korona z papieru

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane