męskie zdrowie

Zioła dla męskiego zdrowia

olaa - specjalista Tipy.pl
męskie zdrowie
1 z 4
Każdy człowiek musi dbać o swoje zdrowie najlepiej jak tylko potrafi. Dobre nawyki, takie jak regularne ćwiczenia są niezbędne, aby cieszyć się zdrowiem. Jednym z najsilniejszych czynników wpływających na życie i zdrowie człowieka to dieta. Produkty, które spożywamy nieraz są pełne szkodliwych substancji negatywnie wpływających na zdrowie i samopoczucie. Aby czuć się silnym i zdrowym powinniśmy zrezygnować z produktów typu fast-food i skupić się na wartościowych produktach takich jak mięso, warzywa, owoce oraz nabiał. Właściwa dieta jest szczególnie ważna dla mężczyzn, którzy potrzebują więcej kalorii, witamin i minerałów niż kobiety. Całe szczęście istnieje wiele ziół, które mogą pomóc w utrzymaniu prawidłowego poziomu testosteronu, a także wspierają witalności, popęd płciowy oraz wspomagają prostatę.
1
sosna zwyczajna
Sosna zwyczajna
Sosna jest rośliną, która wykazuje wiele drogocennych właściwości leczniczych. Osoby, które mają problem z chorobami płuc i oskrzeli powinny sięgnąć po sosnę. Najnowsze badania wykazały, że kora z sosny może zaoferować wsparcie dla zdrowia prostaty. Kora sosnowa wspiera również jakość i ilość plemników wytwarzanych w organizmie mężczyzny oraz wspomaga prawidłowe reakcje seksualne.
2
nasiona dyni
Kurkuma
Kurkuma jest świetną przyprawą do doprawiania mięs i gotowanych warzyw. Dzięki swoim właściwościom antyoksydacyjnym koi podrażnione tkanki. Badania wykazały, że kurkuma pomaga łagodzić problemy z oddawaniem moczu u pacjentów w przerostem gruczołów prostaty.

Nasiona dyni
Nasiona dyni oferują szereg składników odżywczych, które zostały uznane za świetne lekarstwo na przerost prostaty! Nasiona dyni zawierają cynk, potas i żelazo, dzięki czemu oferują niesamowite wsparcie dla zdrowia gruczołu krokowego. Dodatkowo, ekstrakt wykonany z pestek dyni wspomaga regularny przepływ moczu u mężczyzn, który jest utrudniony przez powiększony gruczoł.
3
pokrzywa
Pokrzywa
Bardzo często traktowana przez nas jako chwast, jednak pokrzywa ma wiele właściwości zdrowotnych, zwłaszcza dla mężczyzn cierpiących na problemy z prostatą i drogami moczowymi. Pokrzywa utrzymuje właściwy poziom hormonów i wspomaga produkcję testosteronu odpowiedzialnego za męskie emocje. Dodatkowo, pokrzywa jest jednym z czynników hamujących przerost prostaty.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

nasiadówka
Nalewka z cebuli
Libido

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane