myszy odstraszanie

Jak odstraszyć myszy z domu?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
myszy odstraszanie
1 z 4

Jesień to czas w którym zwierzęta szukają schronienia przed chłodem. Nasze domy stają się bardzo atrakcyjne zwłaszcza dla myszy i pająków. W domu nie tylko jest ciepło, ale są w nich również zapasy żywności. Myszy mogą się pojawić nawet w najczystszych gospodarstwach domowych, skuszone ciepłym i wygodnym schronieniem. Poznaj prosty domowy sposób dzięki któremu ustrzeżesz dom przed tymi gryzoniami.

1
myszy odstraszanie

Jeśli podejrzewasz, że możesz mieć myszy w mieszkaniu, zrób prosty test. Rozsyp na podłodze mąkę, zwłaszcza wzdłuż ścian i kątach. Rankiem sprawdź czy pojawiły się ślady buszowania gryzoni.

2
jak odstraszyć myszy

Do odstraszenia gryzoni potrzebować będziesz miętową herbatę. Zaparz herbatę w szklance gorącej wody. Następnie odciśnij torebkę herbaty miętowej i połóż ją w kącie lub w miejscach w których pojawiły się myszy. Możesz również użyć suchej torebki herbaty skropionej kilkoma kroplami olejku miętowego.

3
herbata miętowa myszy

Napar z mięty możesz również przelać do buteleczki z atomizerem i rozpylić go w miejscach przebywania gryzoni. Jeśli w twojej spiżarni zauważysz ślady ich obecności, nasącz wacik olejkiem miętowym i rozłóż go w narożnikach, półkach lub w piwnicy. Po siedmiu dniach wymień waciki na nowe.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane