sygnał wifi

Jak wzmocnić sygnał WiFi routera?

wichrzyciel - specjalista Tipy.pl
sygnał wifi
1 z 4
Długie ładowanie się stron, zrywanie połączenia. Znasz to? Nie zawsze jest to wina powolnego internetu. Być może jest to wina niewłaściwie umieszczonego routera. Spróbuj tych kilku prostych sztuczek, dzięki którym prędkość bezprzewodowego internetu wzrośnie.
1
router wifi sygnał
Przede wszystkim router powinien znajdować się w otwartym pomieszczeniu, a nie na przykład w szafie. Co więcej powinien on znajdować się w centrum twojego mieszkania lub domu. Dzięki temu sygnał będzie rozchodził się równomiernie we wszystkich kierunkach.
2
zrywanie sygnału wifi
Router powinien stać z dala od innych urządzeń elektronicznych, takich jak telewizor, radio itp. Urządzenia te będą skutecznie zakłócać sygnał WiFi. Ponadto router nie powinien leżeć na podłodze. Zamiast ciebie, sygnał WiFi będą odbierać twoi sąsiedzi.
3
sygnał wifi wzmacnianie
Na koniec najważniejsze, jeśli router ma przynajmniej dwie anteny, wówczas każda z nich powinna być ustawiona w innym kierunku. Od teraz twoja domowa sieć WiFi powinna działać sprawnie i prawidłowo.
Strona 1 z 4

Komentarze (19)

* Pola wymagane

serwis
28.12.2016
Pamiętaj aby konfigurację przeprowadzić o godzinie 25:62 w dniu 30 lutego. Zasięg poprawia się o 1000% a i żadne firewalle nie są potrzebne.
MAx
28.12.2016
Uważajcie na funboxy 2 z Orange, zasięg ogranicza się do jednego pokoju zwykła ściana z cegły i prędkość spada drastycznie do kilku megabitów dodatkowo sztywne łącze co jakiś czas rozłącza internet co np. wywala Cię z telekonferencji. Orange ma to w głębokim poważaniu przysyła techników z firm podwykonawczych którzy nic nie mogą poza wymianą na takie samo barachło. Chcesz lepiej kup sobie u nich repeater za 300 zł. Przedstawiciel Orange stwierdził, że tak ma być bo oni tylko deklarują dostarczenie sygnału światłowodem, a to że urządzenie masz za darmo możesz się tylko cieszyć a antena dlatego taka słaba żeby użytkownika głowa nie bolała. Cóż moja firma przenosi się do konkurencji jak tylko prawnik pismo odpowiednie wysmaruje.
Piotr
28.12.2016
Autor grubo pojechał. Takich porad to się nie spodziewałem.
dinok
28.12.2016
ale porady!!! to moja babcia by mi lepiej doradziła. Dzięki za brak pomocy:P
Mife
28.12.2016
Anteny powinny być ustawione w tym samym kierunku. Obecnie routery składają sygnał z odbić z każdej anteny. Położenie anteny spowoduje ze sygnał będzie się rozchodził w pionie zamiast w poziomie. Co za debil pisał ten artykuł? Naprawdę tak trudno zapytać kogoś kto zna się na falach radiowych? Porady naprawdę z d.... wyssane.
Blądynka
28.12.2016
no i gryzipiórek popisał się , praktycznymi poradami jak Mc Gaywer . artykuł wyemitowany , kaska zainkasowna , nic to że nikomu nic po takich ''poradach'', tylko kaska się liczy .
Blądynka
28.12.2016
Piotr
28.12.2016
Tutorial z cyklu: Chwila dla debila
Hertz
28.12.2016
Porady nt. WiFi ale chyba od gospodyń domowych. Co to za bzdury ??? Clickbait ?
dzik
28.12.2016
Co za geniusz... a już ta wizualizacja rozchodzącego się sygnału na 3 stronie 'porad' to przerosła sama siebie. Autor w ogóle ma wiedzę o propagacji fal z takiej anteny?