Domowy spray antybakteryjny

Domowy spray antybakteryjny

Dd - specjalista Tipy.pl
Domowy spray antybakteryjny
1 z 4
Zachowanie higieny jest jednym z warunków zdrowia. Brudne ręce lub zanieczyszczone przedmioty użytku codziennego mogą powodować niebezpieczne choroby i infekcje. Nie zawsze jednak mamy gdzie umyć ręce. W takich przypadkach przydają się spraye i żele antybakteryjne, których można używać zarówno do oczyszczania rąk jak i drobnych przedmiotów. Jak wykonać taki domowy spray antybakteryjny? Odpowiedź znajdziesz poniżej.
1
Domowy spray antybakteryjny krok 1
Czego potrzebujesz do zrobienia takiego sprayu? Przygotuj 8 łyżeczek alkohol etylowego (możesz użyć spirytusu lub wódki, w zależności co masz pod ręką, oczywiście spirytus ma silniejsze działanie), 4 łyżeczki soku z aloesu, 4 krople olejku z drzewa herbacianego, 8 kropli olejku z mięty pieprzowej, 10 kropli olejku cytrynowego, 10 kropli olejku pomarańczowego, przegotowaną i ostudzoną wodę.
2
Domowy spray antybakteryjny krok 2
Jak przygotować taki domowy spray antybakteryjny? Wystarczy w butelce z ciemnego szkła pomieszać wszystkie składniki. Następnie dopełnij butelkę przegotowaną i ostudzoną wodą i ponownie dokładnie wymieszaj. Spray jest gotowy do użycia zaraz po przygotowaniu.
3
Domowy spray antybakteryjny krok 3
Ważne jest, aby preparat przechowywać w butelce z ciemnego szkła, ponieważ olejki eteryczne pod wpływem promieni słonecznych mogą tracić na intensywności zapachu. Oczywiście podane przez nas olejki eteryczne możesz zastąpić innymi, odpowiadającymi tobie zapachami.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane