cynamon

Jak stosować cynamon w nawożeniu roślin?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
cynamon
1 z 4
Cynamon jest bardzo aromatyczną przyprawą. Ponadto przyspiesza przemianę materii, działa antyseptycznie i doskonale pachnie. Niewiele osób podejrzewa, że cynamon może być doskonałym nawozem dla roślin. Jak stosować cynamon by rośliny lepiej rosły? Dowiesz się z poniższych punktów.
1
cynamon nawóz
Dzięki zastosowaniu cynamonu przy przesadzaniu, roślina dobrze się zakorzenia i szybciej przystosowuje do nowego otoczenia. Doświadczeni ogrodnicy dodatkowo posypują roślinę cynamonem, który powinien zapewnić jej szybki wzrost. Cynamon szybko zregeneruje korzenie uszkodzone podczas przesadzania.
2
cynamon rośliny
Przyprawa ta stanowi również doskonałą ochronę przed szkodnikami, takimi jak mrówki i gryzonie. Zapobiega również chorobom pasożytniczym, a także odstraszy komary. Wystarczy do ziemi dosypać łyżeczkę cynamonu.
3
nawożenie roślin
Dzięki intensywnemu zapachowi cynamonu, szkodniki i owady będą omijać twój dom z daleka. Również ty poczujesz się lepiej. Zapach cynamonu stymuluje mózg.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Plamy z wody na drewnie
Jak pozbyć się zapachu wilgoci?
Jak przyspieszyć dojrzewanie awokado

Podobne porady

Komentarze (7)

* Pola wymagane

weqe
30.01.2017
Toż to są zwykłe brednie. Jest tysiąc tańszych i lepszych nawozów, niż cynamon.
Teraz czekam na artykuł o robieniu gwoździ ze złota. Da się, da!
Ganesza
30.01.2017
Dobrze być niewidzialnym
ogrodnik
30.01.2017
Z tym cynamonem to jakaś lipa. Wysypałem łyżeczkę cynamonu do ziemi na swojej działce i nic. Mrówki jak były tak dalej są i nawet niczego nie czuję.
drogo
30.01.2017
cynamon to drogi nawóz. 100000 PLN za tonę
rebel
30.01.2017
A świstak siedzi i zawija je w te sreberka...
Jula
30.01.2017
Próbował ktoś?
Maria
30.01.2017
Dla mnie najlepszym naturalnym biostymulatorem który odżywia, stymuluje , chroni i utrzymuje rośliny w doskonałej kondycji są polskie aminokwasy . Nazwy niestety nie mogę podać aby nie robić reklamy .