picie piwa

9 zalet picia piwa

wichrzyciel - specjalista Tipy.pl
picie piwa
1 z 4
Piwo, napój szczególnie popularny w Europie. Zawiera ono więcej białka i witamin z grupy B niż wino. Natomiast ilość antyoksydantów w piwie jest porównywalna do ich ilości w winie. Co więcej piwo jest bardzo bogatym źródłem minerałów, które odgrywają ważną rolę w wielu procesach metabolicznych. Gdy pijemy je w rozsądnych ilościach, bez wątpienia przyczynia się do poprawy zdrowia. Oto kilka powodów, dla których warto sięgnąć po piwo.
1
piwo właściwości
Chroni nerki
Piwo pomoże zachować twoje nerki w zdrowiu. Liczne badania wykazały, że piwo przynosi rzeczywiście korzystne efekty. Już wypita jedna butelka piwa zmniejsza ryzyko kamicy nerkowej o 40%.

Obniża poziom cholesterolu
Piwo może obniżyć poziom cholesterolu we krwi. Rozpuszczalny błonnik, który znajdziemy w piwie znacząco obniża poziom cholesterolu LDL.

Dostarcza witamin z grupy B
Trunek zwiększa poziom witamin B w organizmie. Eksperci wykazali, że piwo zawiera kilka ważnych witamin z tej grupy, takich jak B1, B2, B6 i B12. Badania pokazują, że piwosze mają podwyższony poziom witaminy B6 aż o 30% niż osoby które piwa nie piją.
2
zalety piwa
Wzmacnia kości
Badania pokazują, że zwiększona zawartość krzemu w piwie skutecznie przyczynia się do poprawy gęstości kości i zapobiega osteoporozie.

Eliminuje bezsenność
Piwo świetnie działa na bezsenność. Efekt ten zawdzięcza się laktoflawinie i kwasowi nikotynowemu, które wspierają zdrowy sen.

Zmniejsza ryzyko zawału serca
Zdaniem ekspertów, piwosza mają o 40-60% niższe ryzyko zawału serca w porównaniu do ludzi, którzy go nie piją.
3
zalety piwa
Mniejsze ryzyko zakrzepów
Piwo zawiera składniki czynne zapobiegające tworzeniu się skrzepów krwi, które mogą prowadzić do zakrzepicy, udaru i innych poważnych zdrowotnych komplikacji.

Poprawia pamięć
Niedawne badania wykazują mniejsze ryzyko choroby Alzheimera i demencji u piwoszy. Piwo ma również potencjał zwiększania pojemności pamięci.

Obniża poziom stresu
Napój tez z pewnością pomaga walczyć ze stresem. Grupa naukowców z Montrealu odkryła, że już 2 szklanki piwa dziennie mogą zmniejszyć stres i niepokój w pracy. Oczywiście piwo należy pić po pracy, a nie przed lub w czasie.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

szybkie picie piwa pod ciśnieniem - na Lopeza
alkohol na diecie
piwo

Podobne porady

Komentarze (67)

* Pola wymagane

barbanera
05.01.2017
Drastycznie podwyższa poziom glukozy we krwi, szkodzi na trzustkę, na wątrobę i z tym cholesterolem to bujda na resorach.
dr KIDLER
04.01.2017
1 piwo = B1
2 piwa = B2
6 piw = B6
12 piw = B12
skrzynka piwa = B complex
bolek prostak
04.01.2017
ale pitolenie, wniosek - chlaj codzienne będziesz zdrowszy, dawno gorszych bzdur nie czytałem
Piotr
04.01.2017
ja codziennie staram się pić po 4-6 browarków i czuję się znakomicie.
madi444
04.01.2017
piłem pije i bede pił.....pijcie moi drodzy piwko no jest tansze niz paliwko
pyra
04.01.2017
To ja już nic nie rozumiem.!!!!!
demon
04.01.2017
Piwo to jedyny napój który gasi ogień w moim prywatnym piekle.
adminexxxx
04.01.2017
alkohol swietnie pomaga na rozluznienie organizmu. Zastanawialiscie sie jakim cudem pijaczki potrafia spac w pozycjach rodem z jogi? Albo czemu pijany przezyl jakis wypadek z wysokosci? Ano dlatego, ze mial gietkie cialo.

To samo, alkohol swietnie pomaga na rozregulowany zoladek. Czy tu mowa o zatwardzeniu czy rozwolnieniu, regulucje prace.

To samo przy przeziebiniu. Istnieje opcja wyleczyc sie "flaszka", poniewaz alkohol zabija organizmy zywe, ale tu nie jest mowa tylko o ludzkim organizmie ale ogolnie, czyli wirusy takze zabija.
Eshol
04.01.2017
Mam kilku smakoszy piwa wśród znajomych, którzy delektują się codziennie kilkoma piwami po wyjściu z pracy której nie cierpią. Każdemu z nich zrobił się spory brzuch, mają zadyszkę gdy biegną 100m na nadjeżdżający tramwaj i często mówią, że im się czegoś nie chce robić, pomimo, że nie mają jeszcze 30 lat. Samo zdrowie... -_-
Wally
04.01.2017
Czy 7 piw dziennie to rozsądna ilość czy trochę za dużo już?