ból zęba

5 domowych sposobów na bóle zębów

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
ból zęba
1 z 4
Każdy z nas doświadczył bólu zęba, zapewne nie jeden raz w życiu. W takim przypadku sięgamy po tabletkę i po bólu. Nasze babcie nie miały dostępu do opieki dentystycznej i musiały sobie radzić same. Dzięki nim wiemy i znamy skuteczne domowe sposoby na ból zęba. Oto kilka z nich.
1
ból zębów
Goździki
Przyniosą natychmiastową ulgę. Należy je żuć lub przyłożyć do miejsca bólu. Goździki będą działać skuteczniej, jeśli wcześniej zamoczysz je w alkoholu, który dodatkowo dezynfekuje.

Czosnek
Kiedy ból jest znośny, zastosuj czosnek. Gdy ból jest silniejszy, musisz uciec się do innych środków.
2
ból zębów domowe sposoby
Mocny alkohol
Jak już wspomniano wcześniej, alkohol zabija bakterie. Dlatego należy dobrze wypłukać usta mocnym alkoholem. Najbardziej skuteczny będzie trunek o jak największej ilości alkoholu.
3
zęby domowe sposoby
Ziemniak
Kiedy boli cię ząb, wypróbuj ten sposób. Zetrzyj kawałek ziemniaka i włóż do ust, w miejsce bólu zęba. Sposób ten jest skuteczny w przypadku zapalenia dziąseł.

Zimne okłady
Pierwszą pomocą w przypadku bólu zęba jest zimny okład. Wiele osób sądzi, że jest to nieskuteczne. Gdy boli cię ząb przyłóż okład do bolącego miejsca, a szybko odczujesz ulgę.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

ból zęba
nadwrażliwość zębów
nadwrażliwość zębów

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane