odświeżenie chleba

3 proste sposoby na odświeżenie starego chleba

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
odświeżenie chleba
1 z 4
Kromeczka świeżego chleba ma niesamowity smak. Niestety po kilku dniach już nam nie smakuje. Lecz stary chleb nie zawsze musi skończyć w koszu. Oto trzy proste sztuczki na odświeżenie starego chleba.
1
Kuchenka mikrofalowa
Ten sposób jest najszybszy. Wystarczy owinąć kawałek chleba nawilżonym papierowym ręcznikiem. Owiniętą kromkę włóż do kuchenki mikrofalowej i włącz ją na 10 sekund przy maksymalnej wydajności. Następnie wyjmij chleb z kuchenki i odwiń ręcznik. Gotowe!
2
stary chleb
Piekarnik
Chociaż ta metoda trwa trochę dłużej, to działa równie świetnie. Ustaw piekarnik na 150 stopni. Owiń chleb folią aluminiową i włóż na 5-20 minut, w zależności od wielkości chleba. Małemu kawałkowi wystarczy 5 minut, podczas gdy większa porcja potrzebuje co najmniej 15-20 minut. Wyjmij zawiniątko, po przestudzeniu chleb jest gotowy do jedzenia.
3
odświeżanie starego chleba
Seler
Ta metoda spośród wcześniej wymienionych jest najdłuższa, ale równie skuteczna. Najlepiej sprawdza się na krojonych chlebie, lecz równie dobrze może pomóc staremu bochenkowi w całości. Wybierz 1-2 łodygi selera naciowego i włóż je do torebki z chlebem. Zapakowane produkty wkładamy do lodówki na noc. Rankiem zauważysz, że łodygi pora są suche, a chleb gotowy do jedzenia.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Biała mąka a zdrowie
Kamut właściwości
Przechowywanie żywności

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Szarucki
21.03.2017
Super odświeżanie chleba - wkładasz do torebki łodygi SELERA a na drugi dzień...
wyjmujesz suche łodygi PORA...!
Zadziwiony
12.12.2016
Wkładam chleb z selerem naciowym, rano wyjmuje łodygi suchego pora. Po prostu czysta magia.