szyba odmrażanie

5 domowych sposobów na odmrażanie szyb w samochodzie

wichrzyciel - specjalista Tipy.pl
szyba odmrażanie
1 z 4
Kiedy pojawiają się przymrozki, do codziennych rytuałów kierowcy dochodzi usuwanie szronu z szyb samochodu. Skrobanie szyb w pośpiechu, by nie spóźnić się do pracy nie należy do najprzyjemniejszych czynności. W tym przypadku mamy dla ciebie kilka prostych wskazówek, które pomogą ci zaoszczędzić czas i nerwy.
1
odmrażanie szyb
Ciepła woda
Szyba nie powinna być narażana na szok termiczny, ponieważ może pęknąć. Dlatego do odmrażania szyb należy użyć ciepłej wody. Odpowiednia temperatura to ta, kiedy para nie unosi się z powierzchni wody. Następnie wylej wodę na szybę, aby przyspieszyć usunięcie lodu.

Woda z octem
Do usuwania lodu z szyb samochodu można zastosować roztwór wody i octu w stosunku 3:1. Zmieszaj te dwa składniki z butelce ze sprayem. Rozpyl na szybie i gotowe.
2
jak odmrozić szyby
Słona woda
Inną ciekawą metodą do odmrażania szyb jest użycie wody z solą kuchenną. Wystarczy że do pojemnika z wodą dodasz łyżeczkę soli kuchennej. Polej wodą szybę i włącz wycieraczki. Zobaczysz jak szybko roztwór rozpuszcza lód.

Woda i alkohol
Sprawdzona receptura usuwania lodu z szyby samochodu. Wystarczy, że połączysz ze sobą wodę i alkohol w stosunku 2:1. Przelej do butelki z atomizerem i już możesz się cieszyć czystą szybą.
3
odmrażanie szyb samochód
Zabezpiecz szybę
Zamiast odmrażania sobie rąk przy usuwaniu lodu z szyby, lepsze jest zapobieganie. Na sklepowych półkach znajdziesz matę na szybę, możesz także wykorzystać stary koc lub kawałek tektury. Unikniesz niepotrzebnego stresu i na czas dojedziesz na miejsce.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Malinka88
18.11.2018
Taaa. Koc idealny.... Wystarczy śnieg z deszczem i potem mróz xd. Oderwiecie go od szyby chyba na wiosnę