Domowy spray ułatwiający rozczesywanie włosów

Dd - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Masz długie włosy i nie możesz poradzić sobie z ich rozczesaniem po kąpieli? Ten problem znają również mamy. Długie włosy często się plączą, a rozczesywanie nie tylko sprawia wówczas ból, ale także może prowadzić do wyrwania włosów. Na rynku istnieje wiele produktów, które mają nam ułatwić rozczesywanie długich i plączących się włosów. Możesz również spróbować zrobić taki domowy spray. Dokładną instrukcje jego przygotowania znajdziesz poniżej.
1
Domowy spray ułatwiający rozczesywanie włosów krok 1
Jakich składników potrzebujesz? Przygotuj butelkę z rozpylaczem, 180 ml wody destylowanej (może być również zwykła przegotowana i ostudzona woda lub woda filtrowana), 1 łyżkę gliceryny, 1 łyżeczkę olejku z witaminą E, opcjonalnie możesz dodać jedną łyżeczkę olejku arganowego, 5-8 kropli olejku rozmarynowego (który pobudza wzrost włosów), 5-8 kropli olejku miętowego.
2
Jak przygotować taki spray? W butelce z rozpylaczem umieść wodę i dodaj po kolei wszystkie olejki. Dokładnie wymieszaj zawartość butelki i gotowe. Spray najlepiej przechowywać w lodówce ( wówczas zachowa świeżość na dłużej), ale nie jest to konieczne. Przed przygotowaniem warto również dokładnie wyczyścić butelkę, a najlepiej sparzyć ją wrzątkiem.
3
Jak stosować spray? Po umyciu i wstępnym osuszeniu włosów ręcznikiem spryskaj je delikatnie sprayem i rozczesz delikatnie. Nie powinieneś mieć z tym problemów. Pamiętaj, aby włosy pokryć preparatem równomiernie, ale niezbyt grubą warstwą, w przeciwnym razie mogą szybko się przetłuszczać.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane