Domowy preparat do czyszczenia dywanów krok

Domowy preparat do czyszczenia dywanów

Dd - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Plamy na dywanach mogą zdarzyć się każdemu. Bez względu na to, czy masz małe dzieci czy zwierzęta, musisz wiedzieć jak szybko się ich pozbyć. Oczywiście możesz zastosować chemiczne szampony, lub przygotować własny preparat do czyszczenia dywanów. Jak go zrobić? Dokładną instrukcje i listę potrzebnych składników znajdziesz poniżej.
1
Domowy preparat do czyszczenia dywanów krok 1
Czego potrzebujesz? Wystarczy 5 składników, a po plamach nie będzie śladu! Przygotuj 6 szklanek gorącej wody, 2 łyżki płatków mydlanych (Możesz zetrzeć na tarce zwykłe szare mydło), 2 łyżki octu spirytusowego, ¼ szklanki wody utlenionej, 15 do 20 kropli olejku eterycznego o dowolnym zapachu (szczególnie polecamy świeże, cytrusowe zapachy).
2
Jak przygotować preparat? Wodę umieść w dużej misce i dodaj płatki mydlane. Całość mieszaj aż mydło całkowicie się rozpuści. Teraz dodaj ocet i wodę utlenioną. Olejek eteryczny dodaj na samym końcu, kiedy woda delikatnie ostygnie. Dzięki temu zapach nie ulotni się.
3
Jak stosować preparat? Możesz użyć zwykłej szczotki do czyszczenia dywanów i delikatnie pocierając plamę wyczyść zabrudzenie. Uważaj, aby nie zamoczyć zbytnio dywanu, może się wówczas pofalować. Na koniec odkurz dywan kiedy wyschnie i gotowe! Preparatu możesz również użyć do odświeżenia obicia kanapy, krzeseł lub foteli w samochodzie.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane