zabezpieczenie przed zimą

Jak zabezpieczyć się przed zimnem?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
zabezpieczenie przed zimą
1 z 4
Zima to pora roku, która nas nie rozpieszcza. Jeśli chłód daje ci we znaki, mamy dla ciebie kilka wskazówek, by było ci ciepło i miło nawet podczas najzimniejszych dni. Dowiedz się jak tanim i prostym sposobem np. odmrozić samochód, a także zatrzymać chłód z daleka od domu i ułatwić sobie odśnieżanie.
1
odśnieżanie
Nieszczelne drzwi sprawiają, że zimne powietrze wnika do domu. Zabezpiecz się przed nim zakładając na dolną krawędź drzwi piankową izolację do rur. W mroźny słoneczny dzień możesz zaoszczędzić na energii, odsłaniając zasłony lub żaluzje. Ciepłe promienie słońca ogrzeją pokój.
2
kaloryfer
Jeśli kaloryfer zamontowany jest na ścianie, przyklej cienka folią na ścianie za kaloryferem. Dzięki temu zabiegowi, ściana nie będzie wchłaniać ciepła, a odbije się od niej i dogrzeje pokój. Masz dość skrobania i oczyszczania samochodu w zimowy poranek? Rozwiązaniem jest odpowiednie miejsce parkingowe. Parkując auto, ustaw je przodem do kierunku wschodnim. Poranne słońce ułatwi ci pracę i roztopi śnieg i lód.
3
rozpałka ze skórki pomarańczy
Kiedy śnieg lepi się do łopaty, spryskaj ją olejem do pieczenia, który będzie temu zapobiegał. Natomiast wysuszone skórki pomarańczy mogą posłużyć za rozpałkę do pieca. Przechowuj je w papierowej torbie do której wrzuć saszetkę z silicą by utrzymać świeżość i zapobiec wilgoci.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

usuwanie rys z mebli
rysy na meblach sposoby

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane