jedzenie przed treningiem

Jakich produktów nie należy jeść przed treningiem?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
jedzenie przed treningiem
1 z 4
Twój organizm przed wysiłkiem wymaga odpowiedniego jedzenia, zwłaszcza jeśli trening jest intensywny. Spożywając odpowiednie produkty, zwiększysz efektywność treningu oraz poprawisz wytrzymałość. Oto czego powinieneś unikać.
1
warzywa liściaste
Zielone warzywa liściaste
Chociaż zdrowe, zielonych warzyw należy unikać przed treningiem. Zawierają one dużo błonnika, który może powodować niestrawność i dyskomfort. Ale możesz przygotować lekki koktajl z odrobiną zielonych warzyw liściastych.
2
produkty pełnoziarniste
Pieczywo z pełnego ziarna
Produkty pełnoziarniste, powinny być częścią zdrowej zbilansowanej diety, ale jedzenie ich tuż przed treningiem powoduje wzdęcia. Lepiej zjedz kawałek zwykłego białego chleba z odrobiną masła orzechowego i kilkoma plasterkami banana.
3
sok pomidorowy
Napoje izotoniczne
Chociaż twój organizm potrzebuje witamin i minerałów przed wysiłkiem, nie dostarczaj ich organizmowi pijąc napoje izotoniczne. Zawierają one dużo cukru, które po wysiłku powodują głód i chęć sięgnięcia po niezdrowe przekąski. Zamiast tego typu napojów, wypij sok ze świeżych pomidorów, który nawilży ciało i zapewni mu wysoki poziom potasu, niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania mięśni.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Dymitr
19.12.2016
bigos jest the best
milena
19.12.2016
Ja jakoś nie patrzę na to czego nie wolno przed treningiem. Ogólnie mam dietę i większości tych złych produktów nie jadam. Wspomagać się iq acai więc kilogramy ładnie spadają. No ale ochotę na czekoladę mam straszną ale będę twarda. ;)