uwodzenie mężczyzny

Jak uwodzić mężczyzn?

DrLoveDrLove - specjalista Tipy.pl
Uwodzenie jest jak poezja lub taniec. Musi sprawić, że druga strona czuje niedosyt.... ciebie i twojego towarzystwa. Teraz wyobraź sobie, że możesz mieć każdego faceta, którego zechcesz. Idziesz ulicą, elegancka, pewna siebie i seksowna, a wszyscy mężczyźni patrzą na ciebie z podziwem pragnąc zamienić z tobą choć kilka słów. Niezależnie od tego ile masz lat, jak wyglądasz i jakie są twoje doświadczenia – jeśli nauczysz się sekretów, które pozwolą ci uwodzić mężczyzn, taki obrazek nie będzie już tylko fantazją. Oto one:
1

Starannie wybierz miejsce.
W barze podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej nie masz zbyt wielkich szans na uwiedzenie faceta. Wybieraj miejsca, w których najmniej rzeczy może mężczyznę rozpraszać, najlepiej takie ze spokojną, niezagłuszająca muzyką i delikatnym oświetleniem (idealne byłoby światło świec).

2

Potęga zapachu.
W prowadzonych badaniach, 89% mężczyzn przyznało, że odpowiedni zapach zwiększa atrakcyjność kobiety. 55% z nich posunęło się o krok dalej, twierdząc, że zadurzyli się w kobiecie, ze względu na jej zapach.
Zapach jest jednym z najsilniejszych czynników wpływających na nasze postrzeganie płci przeciwnej. Feromony działają na ludzi podobnie jak na zwierzęta. Kobieta może uwydatnić swoje naturalne feromony stosując olejki aromatyczne, takie jak drzewo sandałowe, róża, ylang ylang, jaśmin i paczula. Aromaty te stosowane są jako afrodyzjaki.
Pamiętaj, żeby spryskać się ulubionymi perfumami. Nie przesadź jednak z intensywnością zapachu. Spryskaj perfumami nadgarstki, skórę za uszami, załamanie łokci, miejsca pod kolanami i na kostkach. Możesz również prysnąć perfumami w powietrze i wejść w powstałą mgiełkę.

3

Osłoń trochę ciała, ale schowaj zdecydowanie więcej.
Mężczyźni lubią bardzo specyficzny sposób ubierania się. Nie chodzi tu o to, żeby ubrać się jak prostytutka ;) Taki strój odstrasza większość facetów!
Musisz znaleźć odpowiednie proporcje między pokazywaniem i ukrywaniem twoich walorów. Mężczyznom podobają się kobiety, które potrafią uwydatnić swoje atuty, ale tak naprawdę ich nie odsłaniają. Pozwól żeby zadziałała jego wyobraźnia. I nie zapomnij o seksownych dodatkach takich jak bransoletki, kolczyki czy naszyjniki.

4

Bądź bardzo pewna siebie.
Miej pewność siebie supermodelki. Bądź kobietą, która wie czego chce i wie jak to zdobyć. Nie przesadzaj jednak, żeby twoja pewność siebie nie przerodziła się w arogancję.
Możesz zacząć od zmiany wyglądu: zrób sobie nową fryzurę, kup fajne ciuchy. Staraj się chodzić prosto, ramiona odchyl do tylu, lekko unieś głowę. Zrób wszystko, żeby wyglądać na pewną siebie. Tylko takie kobiety robią na mężczyznach wrażenie.

5

Okaż zainteresowanie.
Teraz nadszedł czas, żebyś dała mężczyźnie nadzieję, że ma u ciebie jakieś szanse. Wyślij mu sygnały, które dadzą mu do zrozumienia, że ci się podoba, np. baw się włosami, patrz mu głęboko w oczy i powoli przesuwaj wzrok na inne przedmioty, od czasu do czasu przygryzaj lub oblizuj wargi, zdejmij z jego koszuli włos (nawet jeśli go tam nie ma!). Ale ponownie uważaj, żeby nie przesadzić.

6

Magia oczekiwania.
Zamiast grać trudną do zdobycia i nie zwracać na niego uwagi, lepiej zastosuj coś, co nazywam „grą na zwłokę”. Oczekiwanie, podekscytowanie, napięcie są tym, co kręci mężczyzn. Zrób dwa kroki do przodu i jeden wstecz. Wywołaj w nim silne uczucie niezadowolenia. Niezadowolenia, które może się pozbyć tylko poprzez zdobycie ciebie. Nie daj się jednak zdobyć zbyt łatwo. Zaprzeczaj samej sobie! Okaż wspomniane w kroku 5 sygnały zainteresowania, a następnie nagle zignoruj mężczyznę na dwie minuty. Później zacznij wszystko od początku – dwa kroki do przodu, jeden w tył.

7

Onieśmielające spojrzenie.
Zacznij od niby przypadkowych spojrzeń w jego stronę. Następnie popatrz bezpośrednio na niego. W chwili, gdy i on spojrzy na ciebie, gwałtownie opuść wzrok i uśmiechnij się jakbyś była zażenowana. Możesz spotęgować efekt spoglądając na niego za jakiś czas, ale tym razem spuszczając wzrok po nieco dłuższym czasie.

8

„Przypadkowo” go dotknij.
Kiedy po coś sięgasz, „przypadkowo” muśnij jego rękę. Zadbaj o to, by wyglądało to naturalnie i spontanicznie. Dotknij go na krótko w trakcie rozmowy, gdy powie coś interesującego lub zabawnego. Sekretem jest figlarny dotyk, który wygląda tak jakby był wtrącony mimochodem. Taki dotyk wywoła w mężczyźnie napięcie i spowoduje wytworzenie między wami fizycznej więzi. Co więcej, podświadomie dajesz mu w ten sposób odczuć, że interesuje cię coś więcej, niż tylko przyjaźń.

9

Potęga tańca.
Krótko i prosto: naucz się tańczyć w erotyczny, ponętny sposób i zaaranżuj sytuację tak, by miał okazję to zobaczyć. Odpowiedni taniec robi na mężczyznach piorunujące wrażenie.

10

Sekretna wskazówka.
A oto najważniejszy element, który pomoże ci uwieźć faceta: nie może on odczuć, że to ty go uwiodłaś. Cały czas musi myśleć, że to on uwiódł ciebie. Oddaj mu jego chwałę, pozwól się cieszyć zwycięstwem. Mężczyzna musi być bohaterem, inaczej będzie się przy tobie czuł niepewnie.

11

Dodatkowe porady:
Gdy uwodzisz mężczyznę pamiętaj, żeby być tajemniczą i figlarną. Obudź w nim odkrywcę. Daj mu mówić przez większość rozmowy, flirtuj korzystając w 90% z języka ciała, a tylko w 10% ze słów. Zmyl go, zaprzeczaj sygnałom zainteresowania, które sama mu wysłałaś. Staraj się działać jednocześnie na wszystkie jego zmysły: wzrok, węch, dotyk, słuch. Moduluj swój głos, żeby brzmiał ciepło i seksownie. Nigdy nie zachowuj się tak, żeby pomyślał, że jesteś zdesperowana.

Strona 1 z 5

Powiązane porady

skuteczny podryw
masaż erotyczny
spotkanie z rodzicami chłopaka

Podobne porady

Komentarze (9)

* Pola wymagane

On
29.08.2016
1) Nie pokazuj ze jestes bardzo pewna siebie,wrecz przeciwnie pokaz mu ze cie oniesmiela od czasu do czasu.
2) Przypadkowy dotyk jak najbardziej na plus
3) 2 kroki do przodu jeden w tyl Ta technike trzeba stosowac bardzo ostroznie (moze bardziej zaszkodzic niz pomoc)
4) Badz soba usmiech plus pozytywne nastanienie do zycia dziala cuda ;)
OSH
18.01.2016
Większej głupoty nie czytałem. Jeżeli interesuje CIę jakiś facet, to mu to POWIEDZ. A nie „udawaj niedostępną”. Bo w dzisiejszych czasach naprawdę nie jest problemem znalezienie takiej, która nie będzie grała w idiotyczne gierki, tylko otwarcie i szczerze będzie potrafiła powiedzieć, że jest zainteresowana nawiązaniem bliższej znajomości.
Albo słuchaj mądrych porad rodem z Interii, a wtedy zostaniesz starą panną.
wiki
16.01.2015
2 do przodu 1 w tył - idealny sposób na zostanie starą panną
Robinsonka
24.03.2014
Wiele osób pisze o nieautentyczności tych porad. Myślę, że są w błędzie. Wiem to ze swojego przykładu. Może jestem nieskromna, ale... jestem piękną kobietą. Przez pewien czas uważałam, że mężczyźni to dostrzegają gdy chodzę w bojówkach i bez makijażu, czy też szczególnie zalotnych perfum, lecz niestety... Drogie Panie, od każdej reguły są wyjątki, ale mężczyźni w większości działają właśnie tak jak opisano powyżej. Gdy zmieniłam taktykę, "zaczęłam dbać o siebie" jestem zaskoczona ilością spojrzeń, które na mnie padają i powtarzam nie wystarczy ładna twarz by mężczyzna się za Tobą obejrzał, musisz zadziałać na jego zmysły, wyobraźnię. Bardzo szanuję mężczyzn i nigdy z nikim nie pogrywam, więc jeżeli zdecydujesz się uczestniczyć w tym tańcu godowym, musisz też zgłębić informacje jak unikać tych facetów, którzy nie są w Twoim guście, bo niestety urok w większości działa na wszystkich. czasami wystarczy założyć bluzkę z odsłoniętymi ramionami, spryskać się słodkim zapachem, pomalować na malinowy kolor usta i wierz mi będziesz wybierać w facetach. Ważne! Z ubiorem nie przeginaj! Ja zawsze jak odsłaniam górę, zasłaniam dół i na odwrót. Mam nadzieję, że porady się przydały. Życzę sukcesów w miłosnych podbojach.
kruszynka
16.09.2012
.......a ja chce kochac i byc kochana.....nie chce uwodzic wszystkich chce tylko jednego.....tyle ze bez chemi magi spojrzenia i czucia....zadne rady mi tego nie dadza....istnieje tez cos w co wierze przeznaczenie!!!!!!!
kruszynka
17.08.2012
Najtrudniej wyrazic to co sie czuje ...zabawnie gdy chcac zdobyc serce ukochanej osoby popelniamy gafy...bolesne gdy nie panujemy juz nawet nad samym soba ...najgorzej gdy nie zrobimy nic..jednak sila tkwi w magi .chemi..spojrzenia..zapachu..dotyku...ciepla...cos w tym jest ...i fakt niektorzy nieswiadomi tego...niewiem czego tu szukam.....moze poprostu kocham..i pragne wzamian tego samego
trojan666pl
31.10.2010
Sami się pryskajcie PERFUMĄ, ja mogę co najwyżej PERFUMAMI.
B****PUA
26.09.2010
Haha.. te porady są stare jak świat..
wybaczcie panienki, to już nie działa..
pzodrawiam
lulu
04.03.2010
Sposobów na uwodzenie jest mnóstwo. Można chociażby Zrobić tak jak bohaterka książki pt. "Siedem pożarów Mademoiselle" i podrywać swojego wybranka przez...wzniecanie pożarów:) Choć oczywiście nie trzeba się posuwać aż tak daleko i wystarczy też zwyczajnie urok osobisty.