Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Zaburzenia Erekcji > Czym jest maca?

Czym jest maca?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Surowy klimat w peruwiańskich Andach nie sprzyja rozwojowi środowiska. Lepidium meyenii, inaczej pieprzyca cukrowa lub maca znana jest ze swoich nadzwyczajnych właściwości leczniczych. W dalekim i egzotycznym Peru używana jest jako afrodyzjak i lek wspomagający płodność od setek, jeśli nie tysięcy lat. I choć wśród peruwiańskiego społeczeństwa lecznicze działanie korzenia pieprzycy jest znane tak długo, to reszta globu odkryła jego właściwości około dwudziestu lat temu. Teraz maca na całym świecie jest prawdziwą sensacją i używana jest jako składnik wielu medykamentów.
1
kłopoty z erekcją
Wielu mężczyzn szuka pomocy w związku z problemami z erekcją…
Problem erekcji dotyczy wielu mężczyzn na całym świecie. Wiek, andropauza, leki i stres, to tylko niektóre z czynników, które mają wpływ na ten problem. Chociaż na rynku jest wiele suplementów oraz leków na tę dolegliwość, nie spełniają jednak swej roli - ich używanie wiąże się z nieprzyjemnymi efektami ubocznymi. Wielu niezadowolonych mężczyzn szuka alternatywy od pigułek i stara się znaleźć środek, który wspomoże naturalne zdolności, a nie sztucznie je wywoła. Starają się pomóc sobie akupunkturą, inni zgłębiają refleksologię. Jednak największym powodzeniem cieszą się terapie ziołowe.
2
maca działanie
Czy maca wspomaga erekcję?
Panowie, zanim jednak zainwestujecie w naturalny produkt, który wspomoże sprawność seksualną, przyswójcie pewne informacje. Niestety, rynek jest pełen „ziołowych” tabletek na bazie cukru, które, niestety, działają na krótki czas. Według badań naukowych, większość naturalnych produktów „wzmacniających erekcję” nie odznacza się tak dużą skutecznością jak maca, która bezpiecznie wspomaga naturalne zdolności seksualne. Inne badanie pokazało, że maca ma świetny wpływ na dobre samopoczucie, które samo w sobie podnosi sprawność seksualną. Badanie przeprowadzone na grupie 50 Włochów, borykających się ze słabą potencją wykazało, że maca, stosowana jako suplement w codziennej diecie, wspomagała zarówno ich ogólne dobre samopoczucie jak i sprawność seksualną.
3
jakość nasienia
Maca a jakoś nasienia
Korzystny wpływ pieprzycy na sprawność seksualną nie tylko nie ma negatywnego skutku na jakość spermy, ale dodatkowo ją podnosi. Wykazały to badania naukowe. Wyniki mówią, że dziewięciu na dziesięciu mężczyzn w wieku od 22-44 lat, którzy spożywali ekstrakt z macy przez okres 4 miesięcy, zadeklarowało, że jakoś plemników wzrosła (doszło do zapłodnienia), a sperma zwiększyła objętość.
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Hummus z pajęczyną i pająkiem podawaj z chlebkiem pita, macą, krakersami, chipsami kukurydzianymi lub chrupiącą...
Jak zrobić hummus na Halloween?
Hummus z pajęczyną i pająkiem podawaj z chlebkiem pita...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt