bóle stawów

Jak stosować żelatynę na ból stawów?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
bóle stawów
1 z 4
Czy kiedykolwiek doświadczyłeś bólu w kościach i mięśniach? Jeśli szukasz naturalnego sposobu na rozwiązanie tego problemu, mamy dla ciebie dobrą wiadomość. Ten znany i bardzo skuteczny sposób stosowany był od dawna. Żelatyna to bardzo skuteczny lek w szybkim zwalczaniu bólu.
1
żelatyna na stawy
Sposób ten pomoże ci złagodzić ból mięśni, stawów i prawie każdego bólu związanego z układem kostnym. Wszystko czego potrzebujesz to żelatyna spożywcza, którą znajdziesz w każdym sklepie.
2
ból stawów
Jak przygotować miksturę?
Przygotuj miksturę wieczorem. Do ¼ szklanki zimnej wody, wsyp 4 łyżeczki bezzapachowej żelatyny spożywczej. Dokładnie zamieszaj i zostaw do zastygnięcia na noc w pomieszczeniu o pokojowej temperaturze. Rankiem żelatyna powinna zamienić się w galaretkę. Zjedz bądź wypij żelatynę na pusty żołądek. Dla łatwiejszego spożycia żelatyny, możesz do niej dodać odrobinę soku lub miodu.
3
żelatyna bóle stawów
Ile powinna trwać kuracja
Już po tygodniu odczujesz znaczną różnicę. Z czasem bóle mięśni, stawów, pleców itp. powinny ustać. Kuracja powinna trwać przynajmniej miesiąc. Kiedy po pierwszym tygodniu ból przestanie ci doskwierać, nie zaniechaj kuracji. Jeśli to będzie konieczne powtórz kurację po sześciu miesiącach.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (14)

* Pola wymagane

Marcin
03.07.2018
Mam pytanie: czy woda którą zalewamy żelatynę musi być koniecznie zimna? Czy jeśli zaleję ją wrzątkiem, straci na wartości?
wyleczony
27.05.2018
Mnie żelatyna bardzo pomogła już po 3-4 dniach przy silnym bólu stawu biodrowego, na który wcześniej nie pomógł lek wydany przez lekarza (nie mogłem chodzić). Po 2 tygodniach prawie zapomniałem o bólu, ale kurację stosowałem jeszcze przez kolejne 2 tygodnie. Od tamtej chwili minął już rok i jest OK.
zdrowy ludek
06.12.2016
Zawartość kolagenu w ciele ludzkim to ponad 30% masy.
Jest obecny jako budulec strukturalny kości, skóry, mięśni, gruczołów, główny składnik mazi stawowej. Roczne zapotrzebowanie na wymianę kolagenu w ciele sięga 6kg. Zjadając 1szt kotleta schabowego 100g przyjmuje się ok 20g kolagenu zwierzęcego.
Zjadając 1 łyżkę kolagenu rybiego suchego przyjmuje się ok 20g kolagenu rybiego.
Rzeczywiście jak pisze ~marek dna moczanowa gwarantowana.
Przy golonkach, kaczkach, kurach, karkówkach, kiełbaskach z grilla zachodzi
to samo zjawisko. ~Marku, dna moczanowa gwarantowana! Wystrzegaj się wszystkich tych pokarmów!
Flejia
06.12.2016
Myslalem, ze o koks albo spida a tu taka kupa :(
Moje imię
06.12.2016
A jakieś dowody medyczne na ta kuracje? Czy mam zawierzyć żelatynie jak głupcy bogu?
marek
06.12.2016
I dna moczanowa gwarantowana!!!! kto daje taki głupie i zagrażające zdrowiu i życiu porady? Miał racje Lem o głupkach w internecie, niestety...
zdrowy ludek
06.12.2016
Żelatyna (zdenaturowany kolagen zwierząt rzeźnych) to prawie nic w porównaniu do kolagenu rybiego. Wykazuje on bardzo duże powinowactwo do kolagenu ludzkiego, w latach 90 ub.w. opracowano w Gdańsku kolagen na bazie skór z tołpygi. W tej chwili jest dostępny powszechnie suchy kolagen rybi, który w połączeniu z witaminą C w ciągu kilku dni potrafi znieść bóle stawowe, w szczególności sportowcy go masowo używają. Powinni go używać wszyscy z dysfunkcjami mechanicznymi czy to stawów, czy kręgosłupa. Czas kuracji - do kilku tyg. Jeśli efekty mają być dobrze utrwalone - kilka miesięcy. O bardzo pozytywnych, acz w świetle powyższego - nieoczywistych skutkach kolagenu nie będę się rozpisywał.
Zyczę dużo zdrowia
zdrowy ludek
06.12.2016
Zyczę dużo zdrowia
tauzen
06.12.2016
co to za cymbal napisał a drugi to puscil ?
Dno
06.12.2016
nie czytajcie tego i nie uzywajcie absolutnie bole stawow to czesto wstep do dny moczanowej , ktora jest powodowana spozywaniem duzej ilosci puryn czy jak to sie tam pisze
a zelatyna zawiera tego duzo ,wiec tak mozna tylko poglebic stan chorobowy