Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Kosmetyki > Kosmetyki dla Pań > Naturalne alternatywy dla produktów, których używa każdy z nas

Naturalne alternatywy dla produktów, których używa każdy z nas

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Dobrze odżywiony organizm odwdzięcza się gładką i jędrną skórą, jedwabistymi włosami, mocnymi paznokciami oraz lśniącymi oczami. Wydaje się więc dziwne, że wszystkie produkty, które stosujemy do pielęgnacji ciała zawierają szkodliwe substancje chemiczne. Na szczęście coraz więcej osób stosuje naturalne zamienniki, które są po pierwsze zdrowsze, a po drugie ich działanie jest dużo bardziej korzystne! Oto kilka naturalnych alternatyw, które bez obaw możemy stosować, aby zawsze wyglądać pięknie.
1
dezodorant
Dezodorant
Każdego ranka zaraz po gorącym prysznicu pierwszą rzeczą po jaką sięgamy jest dezodorant. Środek ten ma za zadanie powstrzymać pot i nieprzyjemny zapach, jaki wydziela nasz organizm przez cały intensywny dzień. Na rynku pojawia się coraz więcej podobnych produktów, takich jak bloker potu czy inne chemiczne preparaty w postaci tabletek. Niedawno pojawiły się doniesienia, że dezodoranty mogą przyczyniać się do podniesienia ryzyka zachorowania na raka piersi! Antyperspiranty mają za zadanie blokować wydostawanie się wilgoci z naszego organizmu, które to jest zupełnie normalne, bo w taki sposób pozbywamy się szkodliwych toksyn.

Naturalne alternatywy: Soda oczyszczona może być doskonałą alternatywą dla dezodorantu! Chociaż sama soda może brudzić ciemne ubrania, jest jeszcze czystsza opcja jaką daje olej kokosowy! Olej kokosowy ma właściwości antybakteryjne i przeciwgrzybiczne dzięki czemu świetnie maskuje nieprzyjemny zapach.
2
olej kokosowybalsam
Balsam
Balsam jest kolejnym produktem kosmetycznym, który ma bezpośredni kontakt z naszą skórą. Substancje chemiczne wykorzystywane do produkcji balsamów mogą bez problemu przenikać do wnętrza naszego organizmu i odkładać się w tkankach. Jest to problem z którym boryka się wiele kobiet, szczególnie dotyczy to kobiet w ciąży, ponieważ szkodliwe substancje mogą być przekazywane dziecku.

Naturalne alternatywy: Najlepszą i bezpieczną alternatywą dla balsamu jest olej kokosowy. Właściwości oleju kokosowego są znane od bardzo dawna, można go stosować nawet kilka razy w tygodniu. Od razu po nałożeniu na skórę oleju poczujemy znaczną różnicę .

Pasta do zębów
Prawie wszystkie pasty do zębów zawierają fluor, który został powiązany z chorobami tarczycy i raka. Większość past dostępnych na rynku zawiera także cukier. Kilka znanym firm wprowadziło już pasty z naturalnymi składnikami, lecz nie brakuje w ich składzie innych sztucznych substancji.

Naturalna alternatywa: Mieszamy sodę z niewielką ilością wody do uzyskania jednolitej konsystencji. Wkładamy mieszankę do niewielkiego pojemnika i gdy chcemy jej użyć, nakładamy niewielką ilość na szczoteczkę i szczotkujemy zęby.
3
cukier lakier
Lakier do włosów
Kolejnym produktem, który znalazł się na liście produktów niebezpiecznych dla zdrowia jest lakier do włosów. Rozpylanie lakieru w zamkniętym pomieszczeniu powoduje, że większość z rozpylanego produktu trafia do płuc. Lakiery do włosów zawierają substancję, które zostały wskazane jako substancję chorobotwórcze.

Naturalne zamienniki: Wiele osób miesza kilka szklanek wody z wyciśniętym sokiem z cytryny. Jest to skuteczny sposób jednak dość krótkotrwały. Skuteczniejszym sposobem jest wymieszanie filiżanki wrzącej wody z trzema łyżeczkami cukru. Całość przelewamy do buteleczki z atomizerem i gotowe!

Wybielanie zębów
Większość wybielaczy zębów zawiera dużą ilość nadtlenku wodoru oraz wiele innych środków chemicznych. Choć produkty do wybielania zębów używamy raz na jakiś czas, zawsze warto mieć białe i zadbane zęby, które można uzyskać w naturalny sposób.

Naturalna alternatywa: Za pomocą sody oczyszczonej możemy oszczędzić wiele pieniędzy oraz w bardzo prosty i przyjemy sposób zadbać o zdrowie i higienę jamy ustnej. Na szczoteczkę nakładamy niewielką ilość sody oczyszczonej i szczotkujemy zęby przez pięć minut wykonując przy tym okrężne ruchy szczoteczką.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Coraz częściej spotykamy się z kosmetykami robionymi z naturalnych składników, jednak ich ilość jest znikoma, a cena...
Domowe sposoby na naturalne kosmetyki
Coraz częściej spotykamy się z kosmetykami robionymi...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt