resweratrol

Resweratrol – regulator ciśnienia krwi

grzes_s - specjalista Tipy.pl
resweratrol
1 z 4
Nadciśnienie lub wysokie ciśnienie krwi może być cichym powodem śmierci. Może być spowodowane bardzo wieloma czynnikami takimi jak nieodpowiednia dieta, stres czy uwarunkowania genetyczne.
1
ciśnienie tętnicze
Utrzymanie prawidłowego ciśnienia
Resweratrol jest naturalnym związkiem roślinnym, zwykle pochodzącym z winogron, czekolady i migdałów. Jego właściwości antyoksydacyjne są przedmiotem badań od wielu lat i wykazują bardzo wiele korzyści zdrowotnych między innymi chroni DNA, utrzymuje odpowiedni poziom cukru we krwi, a nawet chroni skórę przed uszkodzeniami UV. To tylko kilka z wielu zalet. Według niedawnych badań resweratrol może odgrywać ważną rolę w procesie regulacji ciśnienia tętniczego.
2
migdały
Co jeszcze oferuje ci resweratrol ?
Resweratrol zapewnia ochronę komórek przed działaniem szkodliwych organizmów, a także stresu oksydacyjnego. Może on także zmniejszać podrażnienia i poprawiać przepływ krwi w naczyniach krwionośnych. Składnik ten może współpracować z hormonami odpowiedzialnymi za regulację ciśnienia krwi. Pokarmy o wysokiej zawartości resweratrolu mogą również zawierać duże ilości substancji odżywczych i innych korzystnych związków.
3
co na nadciśnienie
Inne naturalne sposoby regulacji ciśnienia krwi
Zdrowa dieta, regularne ćwiczenia fizyczne to najlepsze sposoby, by utrzymać w dobrej kondycji mięsień sercowy, naczynia krwionośne, a tym samym naturalne ciśnienie krwi. Staraj się unikać cukrów, szczególnie tych sztucznie przetwarzanych, ale także owoców o wysokiej zawartości fruktozy, co może powodować wzrost ciśnienia. Unikaj potraw, które mogą podwyższać ciśnienie krwi. Dużo spaceruj, ćwicz medytacje, bo spokój wewnętrzny i zdrowie psychiczne jest ściśle powiązane z centralnym układem nerwowym.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

pomiar ciśnienia krwi
Czosnek
przyprawa zastępująca sól

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane