zawał serca

6 symptomów przejawiających zawał serca

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
zawał serca
1 z 4
Jedną z najczęstszych przyczyn nagłych śmierci jest zawał serca. Stresogenny styl życia i nieodpowiednia dieta są głównymi czynnikami zawału serca. Prowadzenie zdrowego trybu życia, zmniejszenie poziomu stresu w życiu może ochronić przed niewydolnością serca. Istnieją pewne objawy, które mogą sygnalizować atak serca.
1
zawał serca objawy
Zmęczenie
Gdy tętnice zwężają się, serce otrzymuje mniej krwi. Sprawia to, że pracuje o wiele wolniej niż normalnie, czujesz się bardzo zmęczony i senny przez większość czasu.

Duszność
Kiedy twoje serce tłoczy coraz mniej krwi, oznacza to, że płuca nie dostają wystarczającej ilości tlenu. Oba te układy są uzależnione od siebie, jeden nie może działać bez drugiego. Jeśli masz problemy z oddychaniem, skonsultuj się z lekarzem. Może to oznaczać, że zbliża się atak.
2
objawy zawału serca
Słabość
Twoje ciało słabnie na skutek zwężenia tętnic, które nie pozwalają krążyć krwi prawidłowo. Mięśnie nie otrzymują tego, czego potrzebują. Słabe mięśnie mogą być objawem do niepokoju.

Zawroty głowy i zimne poty
Słaba cyrkulacja krwi sprawia również, że przepływ krwi do mózgu jest ograniczony. To bardzo zagraża życiu. Zawroty głowy to objaw, którego nie należy ignorować.
3
ucisk w klatce
Ucisk w klatce
Do objawów ataku serca zaliczamy też dyskomfort w obrębie klatki piersiowej. Może to być drobny ból lub narastające ciśnienie, które będzie stale wzrastać, aż do samego ataku.

Objawy grypy lub przeziębienia
Jeśli masz objawy grypy, jest to znak, że atak może się wydarzyć w najbliższej przyszłości. Wiele osób zauważa, że przed atakiem mieli objawy przeziębienia i grypy.

Jeżeli ty lub ktoś ci znajomy doświadcza podobnych objawów, wówczas należy jak najszybciej udać się do lekarza .
Strona 1 z 4

Powiązane porady

choroby układu krążenia
atak serca
serce pięćdziesięciolatka

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

kuku na muniu ?
06.03.2017
Ale z tym przeziębieniem to jaja sobie robicie ?...
JA
06.03.2017
DAWAJCIE TEKST NA JEDNEJ STRONIE!!!