kapiel

Jak kąpać się rzadziej i czuć się świeżo?

agoludek - specjalista Tipy.pl
kapiel
1 z 4
Możesz się zastanawiać, dlaczego miałabyś się kąpać rzadziej. Otóż istnieje kilka powodów. Czasem trudno o kąpiel kiedy jesteś w długiej podróży, lub masz małe dziecko, które absorbuje całą twoją uwagę i nie masz czasu na kąpiel.
1
suchy szampon
Suchy szampon
Jeśli jesteś w podróży i nawet nie masz możliwości umycia włosów zastosuj suchy szampon. Uratuje on przetłuszczone włosy, nada im objętość oraz delikatny zapach.

Szybki prysznic
Jeśli nie masz czasu na długą kąpiel weź szybki prysznic. Może to być dla ciebie wyjątkowe wyzwanie, aby jak najmniej czasu spędzić w łazience.
2
perfumy
Perfumy i dezodorant
Jeśli nie masz szans na skorzystanie z łazienki pozostaje odświeżenie się dezodorantem lub perfumami.

Puder dla dzieci
Zamiast kąpieli możesz użyć pudru dla dzieci. Natrzyj nim całe ciało, a następnie dokładnie strzep nadmiar proszku.
3
oliwa magnezowa
Używaj oliwy magnezowej
Oliwa magnezowa nie tylko bilansuje poziom składników mineralnych w organizmie, ale również wpływa na zapach twojego ciała. Używana regularnie sprawi, że twoja skóra dłużej utrzyma przyjemny zapach.

Zmiana bielizny
W sytuacji kryzysowej, bez dostępu do łazienki czy nawet wody bieżącej pozostaje zmiana bielizny, by poczuć się choć odrobinę świeżo.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

ucho
Jak zrobić mydło w płynie
nadmierne pocenie

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane