kaszak

6 domowych sposobów na usuwanie kaszaków

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
kaszak
1 z 4
Cysta naskórkowa, zwana również kaszakiem pojawia się najczęściej na twarzy, szyi oraz na plecach. Rosną bardzo powoli i zwykle nie wymagają specjalnej kuracji. Dopiero w przypadku, gdy pojawi się zakażenie należy ją wyleczyć lub usunąć. Nie zawsze trzeba wybierać rozwiązanie chirurgiczne. W medycynie ludowej znajdziemy kilka sprawdzonych i skutecznych sposobów na cysty. Poniżej znajdziesz najlepsze domowe sposoby, które pomogą ci się ich pozbyć.
1
ocet jabłkowy
Ocet jabłkowy
Ocet jabłkowy będzie doskonałym wyborem w usuwaniu cyst. Ocet ochrania skórę przed wniknięciem bakterii oraz zapobiega infekcjom. Wetrzyj odrobinę octu w miejscu cysty, a następnie zaklej ją gazą. Powtarzaj proces konsekwentnie przez 7 dni.

Aloes
Zazwyczaj aloes stosuje się do łagodzenia podrażnień skóry. Działa przeciwzapalnie, przeciwwirusowo oraz antybakteryjnie. W przypadku cyst, nałóż żel na cystę lub pij sok z aloesu.
2
mniszek na kaszaki
Mniszek lekarski
Mikstura ta doskonale zwalcza infekcje. Zmieszaj ze sobą 1 łyżeczkę mniszka lekarskiego z 1 łyżeczką kwiatów fiołka. Zaparz mieszankę kwiatów w szklance gorącej wody i zostaw do zaparzenia na około 45 minut. Następnie przecedź napar i wypij. W ciągu dnia wypij cztery takie porcje. Kurację przeprowadź przez 10 dni. Możesz również przyłożyć kompres do cysty z suszonych kwiatów.

Olej rycynowy
Parę kropel oleju rycynowego wetrzyj bezpośrednio na skórę w miejsce cysty. Zakryj bawełnianym wacikiem i zostaw na noc. Powtarzaj do momentu aż cysta zniknie.
3
miód kaszak
Mleko
Mleko również poradzi sobie z cystą. Torebkę herbaty zanurz w mleku i zostaw na 15 minut. Następnie wyjmij torebkę z mleka, odciśnij nadmiar i przyłóż w miejsce cysty. Taki opatrunek zostaw na noc. Stosując ten sposób codziennie, zauważysz że kaszak zmniejszy się i ewentualnie zniknie.

Miód
Pasta skomponowana z miodu i banana to doskonały środek na cysty. Wszystko co musisz zrobić to nałożyć pastę na cystę i zakryć ją bawełnianym wacikiem. Zostaw na noc. Powtarzaj ten sposób codziennie, aż cysta zniknie.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane