naszyjnik

Jak dopasować naszyjnik do kroju ubrania?

agoludek - specjalista Tipy.pl
naszyjnik
1 z 4
Czasem wybór biżuterii może być bardzo trudny. Kłopot polega na dobraniu właściwego naszyjnika do kroju i rodzaju ubrania. Na szczęście poniższy przewodnik pomoże rozwiać wątpliwości, co do wyboru biżuterii.
1
naszyjniki
Bluzki i sukienki z kołnierzykiem
Do tego typu ubrania najlepiej dobrać naszyjnik składający się z wielu elementów. Kołnierzyk doskonale komponuje się z dużą biżuterią z kamieni. Możesz również założyć kilka naszyjników.

Bluzki z dekoltem łódkowym
Taki dekolt odsłania dużą powierzchnię ciała. Obszerne naszyjniki złożone z dużych kamieni będą pasować idealnie.
2
wisiorki
Sukienki bez ramiączek
Taki typ dekoltu najlepiej wygląda z krótkimi, cienkimi łańcuszkami wokół szyi lub kończącymi się kilka centymetrów nad sukienką.

Golfy
Z golfami najlepiej komponować długie naszyjniki. Pasują tu zarówno duże wisiory na łańcuszku jak i sznury korali.
3
naszyjniki
Dekolt w kształcie litery V
Do tego typu dekoltu najlepiej pasują wisiory w tym samym kształcie, czyli litery V. Również tutaj pasują łańcuszki z dużym wisiorem.

Dekolty kwadratowe
Dekolty w takim kształcie najlepiej komponują się z naszyjnikami o minimalistycznej formie. Mogą składać się z geometrycznych figur, które powtarzają kształt dekoltu.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

fałszywe złoto
Czyszczenie złotej biżuterii
kulki z filcu

Komentarze (0)

* Pola wymagane