tłusta cera

5 naturalnych produktów dla skóry tłustej

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
tłusta cera
1 z 4
Mówi się, że osoby o tłustej cerze to szczęściarze, ponieważ dodatkowa wilgoć ochrania skórę przed zmarszczkami. Wszystko dobrze, jeśli jesteś 50+, ale nie 20+. Znalezienie produktu doskonałego dla cery tłustej wymaga długich poszukiwań, prób i błędów. Poniżej znajdziesz kilka naturalnych propozycji dla cery tłustej.
1
ocet jabłkowy
Ocet jabłkowy
Ocet jest dobry na wszystko, od łupieżu po ograniczenie łaknienia. Więc nie będziesz zaskoczony, że stary dobry ocet jabłkowy może pomóc tłustej skórze. Jest on doskonałym tonerem, odprowadza nadmiar sebum ze skóry. Plus, posiada właściwości przeciwbakteryjne, które zabije bakterie powodujące przebarwienia i trądzik. Wystarczy ze rozcieńczysz ocet w wodzie w stosunku 3:1 wody do octu, a następnie przemyjesz twarz.
2
aloes skóra tłusta
Aloes
Podobnie jak ocet jabłkowy, aloes ma właściwości ściągające i antyseptyczne. Może także pomóc w walce z trądzikiem. Po przemyciu twarzy aloesem, skóra jest chłodna i orzeźwiona. Aloes zostawia na skórze film, który może drażnić i z którym dana osoba może czuć się nieswojo.

Hydrolat lawendowy
Hydrolat to ziołowy destylat z różnych ziół lub kwiatów. Są one łagodniejsze od olejków eterycznych i można je używać bezpośrednio na skórę. Lawenda zawiera właściwości przeciwzapalne, a także bardziej równoważy skórę. Skóra znacznie mniej przetłuszcza się. Jeżeli lubisz zapach lawendy, pokochasz ten produkt.
3
olej jojoba
Woda różana
Woda różana jest rodzajem magii. Posiada zdolność nawilżanie skory suchej oraz tonowania cery tłustej. Spryskaj skórę wodą różaną i pozwól się jej wchłonąć. Na twojej skórze pozostanie doskonałe uczucie odświeżenia.

Jojoba olej
Nawet tłusta skóra potrzebuje nawilżenia. Olej jojoba wchłania się znacznie głębiej niż inne środki. Po nałożeniu na skórę, olej jojoba pozostawia nieprzyjemne odczucie, lecz po chwili olej wchłania się całkowicie, zostawiając skórę odżywioną, miękką i mniej oleistą.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

redukowanie worków pod oczami
zaskórniki
płatki róż

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane