persymona maseczka

Jak zrobić maseczkę przeciw starzeniu się skóry z persymony?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
persymona maseczka
1 z 4
Zima to czas, który daje nam wspaniałe owoce. Jednym z doskonałych pod każdym względem jest persymona. Jest to bardzo bogaty w witaminy i minerały owoc. Wiele osób go uwielbia za jego słodki smak. Jednak persymonę można również wykorzystać do pielęgnacji skóry. Nie spiesz się do zakupów kremów przeciw starzeniu – maseczka z persymony doskonale odmłodzi twoją twarz. Dwa przepisy na maseczkę znajdziesz poniżej.
1
maseczka z persymony
Już po pierwszym zastosowaniu maseczki zauważysz, że skóra wygląda młodziej. Wszystko dzięki substancjom zawartym w tym owocu. Mianowicie są to: kwasy organiczne, które odmłodzą i wyrównają skórę, witaminy odżywiające i chroniące skórę przed czynnikami zewnętrznymi. W persymonie znajdziemy również garbniki, przeciwutleniacze spowalniające proces starzenia oraz wodę, która napełnia skórę wilgocią, pozostawiając ją elastyczną.
2
persymona maseczka do twarzy
Maseczka tonująca i napinająca skórę
Umyj persymonę i przekrój ją na pół. Z jednej połówki owocu wydrąż miąższ, następnie zgnieć łyżką na gładką pastę. Dodaj 1 łyżeczkę mąki ryżowej i dokładnie wymieszaj. Nałóż maseczkę na oczyszczoną twarz i szyję. Przytrzymaj 10 minut, spłucz zimną przegotowaną wodą.
3
domowa maseczka
Maseczka wygładzająca zmarszczki
Z jednej połówki persymony wydrąż miąższ i wymieszaj z łyżką śmietany kremówki. Zamieszaj na jednolitą masę i dodaj odrobinę oliwy. Otrzymaną maseczkę obficie rozprowadź na skórze twarzy i szyi. Trzymaj maseczkę przez 20 minut, a następnie zmyj wodą.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

jędrny biust
peeling do ciała
cellulite

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane