jak wrócić do byłej

Jak wrócić do byłej dziewczyny?
DrLoveDrLove - specjalista Tipy.pl

Każdy, kto przechodził w życiu rozstanie wie, że jest to jedno z najbardziej bolesnych doświadczeń w życiu. Nie tylko potwierdza koniec związku z osobą, z którą wcześniej dzieliło się radości i smutki, ale również zostawia głęboką bliznę w sercu, której zagojenie wymaga dużo czasu i energii. Jednak jeśli związek jest wystarczająco silny, nawet po rozstaniu można go odbudować. To co stracone, nie musi być utracone na zawsze. Wszystko można odbudować, uleczyć, a nawet sprawić, że będzie jeszcze silniejsze niż wcześniej. Poniżej podaję, co trzeba zrobić, żeby odzyskać byłą dziewczynę i odbudować na nowo jeszcze silniejszy i bardziej dojrzały związek.
1

Spędź trochę czasu z dala od byłej dziewczyny. Unikaj telefonów, zrezygnuj z odwiedzin i spotkań we wspólnym gronie znajomych. Unikaj filmów i piosenek, które kojarzą ci się z twoją ex. Trzymaj się z daleka od miejsc, do których chodziliście razem: ulubionej knajpy, parku, dyskoteki itp. Nie ukrywaj rozstania przed jej przyjaciółmi i członkami rodziny. Pozbądź się wszystkich rzeczy, które przypominają ci o dziewczynie: prezentów, zdjęć, kartek urodzinowych, jej kosmetyków czy ubrań.

2

Zorganizuj terapię rekreacyjną. Okres tuż po rozstaniu będzie dla ciebie bardzo ciężki, dlatego musisz dać sobie trochę czasu w samotności, żeby pokonać ból i wszystko sobie przemyśleć. Spotkaj się z najbliższymi przyjaciółmi i rodziną. Spędzaj czas aktywnie: rób długie spacery, jeździj na rowerze, a nawet zapisz się na aerobik ;) Znajdź nowe hobby, daj się mu całkowicie pochłonąć. Cały czas bądź czymś zajęty, a nawet nie zauważysz, kiedy dojdziesz do siebie.

3

Nawiąż kontakt z byłą dziewczyną. Gdy już pozbierasz się po rozstaniu i wrócisz do codziennego rytmu dnia, zacznij wychodzić i poznawać nowych ludzi. W międzyczasie postaraj się skontaktować z byłą dziewczyną telefonicznie lub na GG. Twoim celem nie ma być na razie powrót do niej, ale ponowne nawiązanie znajomości. Powiedz swojej byłej, że chcesz, żebyście oboje byli szczęśliwi i że zawsze ci na niej zależało. Nie wspominaj nic o odbudowaniu związku. Uświadom dziewczynie, że dalej będziesz przy niej, kiedy tylko będzie cię potrzebować. Taka strategia pokaże jej, że zostawiasz jej wolny wybór odnośnie waszego pogodzenia się.

4

Zaaranżuj spotkanie we dwoje. Jeśli twoja dziewczyna jest otwarta na taką opcję, zaproś ją na drinka lub na obiad. Unikaj randek późnym wieczorem i nocą. Staraj się, żeby spotkania były krótkie, nie dłuższe niż godzina. Na koniec spotkania upewnij się, że jest szansa na kolejne. Jeśli tak, zaaranżuj je na następny tydzień. Na razie sprawy muszą toczyć się powoli, nie należy niczego przyśpieszać. Podczas drugiego spotkania otwórz się trochę przed dziewczyną i zwierz jej się ze swoich uczuć dotyczących waszego rozstania.

5

Na nowo zostań jej przyjacielem. To najprostsza rzecz, jaką na tym etapie możesz zrobić. Zachowuj się tak, jak zachowywałby się prawdziwy przyjaciel. Pozwól jej mówić i uważnie słuchaj wszystkiego, co powie. Pociesz ją, przyznaj się do wszystkich swoich zaniedbań i błędów. Weź odpowiedzialność za wszystko, co zrobiłeś, a co zdaniem twojej byłej doprowadziło do rozstania. Przeproś ją za to. Powstrzymaj się od obwiniania jej, oskarżeń, wypominania i awantur. Udowodnij, że możesz być jej przyjacielem oferując jej pomoc, zawsze gdy będzie jej potrzebować. Bądź szczery i uprzejmy. Spróbuj nawet zażartować z dziewczyny i pozwól jej odpowiedzieć tym samym. Zrób wszystko, by uświadomiła sobie, że macie szansę na nowo się zejść.

6

Bądź dla niej uprzejmy. Żeby mieć realne szanse na odbudowanie związku musicie być dla siebie uprzejmi. Rozmawiaj z dziewczyną, bądź czarujący, delikatny i uczynny, a jednocześnie stanowczy w kwestiach istotnych dla ciebie i dla waszego związku. Określ jakie są twoje potrzeby i czego oczekujesz po tym związku. Zachęć swoją byłą, żeby również sprecyzowała swoje oczekiwania.

7

Bądź wyrozumiały. Jeśli twoja była potrzebuje więcej czasu, żeby wszystko sobie przemyśleć, nie naciskaj na nią i okaż jej cierpliwość. Pod żadnym pozorem nie nalegaj, żeby do ciebie wróciła. Nie proś jej, ani nie stawiaj jej ultimatum. Jeśli chcesz odzyskać dziewczynę, daj jej szansę zdecydować, czy ona też chce tego samego. Bądź tak wyrozumiały, jak to tylko możliwe, nawet jeśli okaże się, że nie jest zainteresowana tym, by do ciebie wrócić. Nawet wówczas pozostań jej przyjacielem.

8

Działaj powoli i ostrożnie. Desperacja zniszczy wszelkie szanse na odbudowanie związku. Wyluzuj się i czekaj. Jeśli dziewczyna naprawdę będzie chciała do ciebie wrócić, na pewno to zrobi. W tym okresie unikaj rozmów na drażliwe tematy, nie opowiadaj o twoich podbojach miłosnych. Skup się na odbudowaniu zaufania.

9

Przywołaj dobre wspomnienia wspólnie spędzonych chwil. Pomoże jej to przypomnieć sobie jak dobrze było wam razem na początku. Zapytaj jej, co musiałbyś zrobić, żeby tamte chwile na nowo powróciły. Powiedz jej, że zrobisz wszystko, żeby tym razem się udało i mów to szczerze. Dziewczyna nie tylko doceni twoją szczerość, ale również fakt, że chcesz się poświęcić, żeby tylko była szczęśliwa.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

Komentarze (21)

* Pola wymagane

ellamee001
22.02.2022
Mam na imię Ella Mee, mąż zostawił mnie na 3 lata i wszędzie szukam pomocy, skontaktowałam się z dr Ogundele po pomoc, jest świetnym czarodziejem, przywiózł mi męża w ciągu 24 godzin, jest super człowiek, jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim na WhatsApp lub Viber: +27638836445.
Mirabel
21.08.2019
Mam na imię Mirabel. cieszę się dzisiaj, ponieważ mój mąż wrócił do mnie w zeszłym tygodniu. otrzymałem pomoc od wielkiego człowieka zwanego prorokiem ojo. pomógł wielu ludziom. Wierzę, że może ci pomóc w każdym twoim problemie.
tomson
03.02.2014
Ha Ha Ha ! Gratuluje myślenia życzenowego:) Ten kto odzszedł ten powinien ponieść tego KONSEKAWENCJE. Ja dostaje wolność spowrotem , jest to WOLNOŚC KTÓRA DAJE SWOJEJ KOBIECIE W PAKIECIE STARTOWYM NA POCZĄTKU RELACJI:) jesli ona tego nie szanuje to oznacza to że nie jest tego warta- a szacunek do tego przejawia sie w czynach a nie słowach, a to "coś" którego nie ma bo deliwent/ka nie czuje to problem we właśnie TEJ OSOBIE , problem który jaest najczęściej wyimaginowany i wyolbrzymiony i poprzez nieumiejętne radzenie sobie z emocjami dążenie do rozłamu. Miałem okazje tego doświadczyć i w wyniku pracy nad sobą poźniej obserwować bowiem to co napisałem na początku tyczy sie tez i mnie:) Nad swoją ostatnią relacją uczciwie pracowałem KIEDY SIE ONA ODBYWAŁA , w chwilach kiedy sie nie widzieliśmy Ja znajdywałem czas na refleksje nad obecną sytuacją z otwartymi pytaniami " co moge zrobić żeby było fajniej i lepiej?" i wprowadzałem to w życie SWOIMI UCZYNKAMI . Teraz kiedy odeszła JA POPROSTU W NATURALNY SPOSÓB JAKI DAŁA IM SZCZERA PRACA NAD SOBĄ SAMYM, Analiza właśnych błędów na podstawie taego co widze i słyszę ( lecz kiedy spotykma sie z nieszczerością to efekt jest taki jaki jest i gówno mnie obchodzi to co usłyszałem po rozstaniu że to czy tamto jej nieodpowiadało, bo mnie to obchodziło w związku) teraz i przestaje powoli cokolwiek czuć do tej dziewczyny , Dostała poczucie stałości, poczucie wartości, stanowczość kiedy było trzeba, zaangażowanie w nasze sprawy. Dzięki temu kiedy nastąpił kryzys Ja podjąłem prace nad kryzysem. Za moimi plecami ona podjeła decyzje o rozstaniu ( a i tak niesamodzielnie) , więc co mogłem spieprzyc? a może właśnie udało sie nic nei spieprzyć co? może jej było mało? ( to ja nie chce być z kims kto nie radzi sobie z pazernością) , może nie spełniałem jej oczekiwań? ( a może właśnie związek to ewolucja gdzie Towarzyszymy sobie dając wsparcie i stosując miłość tymi małymi uczynkami każdego dnia , i one nie są małe , one są takie jakie mają być tylko to zadaniem partnera jest odgadnąć czy to sie dzieje czy nie:) :) i z ulgą przyznaje że to jest mój rozwój i jest mi bardzo przyjemnie kiedy o tym pisze bo pisze o Sobie i swoim wkładzie i po pełnej analizie po rozstanu gdzie znalazłem swoje błędy , bo cały czas pracowałem nad tym i zakończyłem właśnie takimi wnioskami. Nie ma we mnie poczucia winy, żalu za stratą ( bo nic nie straciłem, zyskałem a to co pisze jest jednym z dowodów na to) . Umiem też odnaleźdź szczerość w drugiej osobie i ona wcale nie musi mi tego mówić , za to kiedy sie nią zasłania to też to widziałem, za to Siebie kocham, za zdany egzamin z PRAWDZIWEGO ŻYCIA.
Podsumowując:
- postawiłem granice
- usłyszałem że koniec
- wyciągnąłem ręke ( błąd , może bez płaszczenia się ale błąd który bardzo szybko naprawiłem)
- i przygotowałem sie na nowy związek
- czego mam żałować? tego że miałem rozgrzewke przed czymś superzajebistym co do mnie idzie wielkimi krokami? a nazywa się miłością ?
Na koniec porada dla tych którzy są w związkach- widziałem już wszystko i wiele doświadczyłem. Widziałem pary które przetrwały a rozstanie było testem . Najidealniejszy model to taki który przetrwa wszystko lecz Ja takiego nie będe miał ... bo moje dno jest już dużo wyżej :) a z kryzysów to sie wychodzi a nie obmawia z życzliwymi. Później staje sie to takie łatwe....
Pozdrawiam was bo pisze stojąc u drzwi ...RZECZYWISTOŚĆ JEST WSPANIAŁA:)
Ludoslaw
12.11.2013
Ha, ha, ha. Moja rada to "chrzanic" swoja ex-szkoda czasu na przlewanie lez-radze znalezc inna, a jeszcze lepiej odpoczac sobie od zwiazkow i tylko "pieprzyc" jakas without strings attachhed. Chrzan I pieprz ida w parze, sa w prawdzie pikantne ale zdrowsze od slodkiego, naiwnego romantyzmu.

Milos nie istnieje.
eldoradOoO
09.05.2013
OoO boże jedyny widzisz i nie grzmisz !!! Co to za dziecinada!!! :> masakra jakaś nie ta to inna i tyle!!! Każdy zapewne sugeruję sie mottem miej wy*** a będzie Ci dane! :) pozytywne podejście boże nie ta to inna!!! co do tego kwiatu konwaliowego mało na tym świecie kwitnie!!! najgorsza rzecz jaka może być to wrócić do byłej dziuni!!! porażkAaAaAa robić z siebie ofiarę losu! trzeba pokazać upadnę powstanę i do przodu a z czasem kto kto do kogo podchodził na poważnie sam zobaczy że coś było jednak fakt! i otrzeźwieje po fakcie! :) mało na tym świecie Świecie pełno blaszek!!!! Wiadomo jak to jest nowe otoczenie ,koleżanki robią swoje tylko szkoda że się nie ma swojego płynu w głowie i się nie myśli a się słucha kogo na lewo i prawo! :) PS Raf5ał czy jakoś tak czy jesteś kobietą czy mężczyzną!!! mądre słowa nie doceniła doceni z czasem i tyle! nie masz się co łamać ! głowa do góry czas czasami zapić smutaski w kielonku wody źródlanej i do przodu!!! niech sobie żyje z tym nowym wybrankiem! wspomnienia zawsze zostaną!!! Wiem coś o tym bo każdy coś przeżył zapewne!!! DZIEWCZYNY OGARNIJCIE SIĘ MÓWICIE ŻE TO MY ZAWSZE TO TAMTO A BEZ WINY I WY NIE JESTEŚCIE! :) mordeczka 3 się i głowa do góry miej*** a będzie zapewne wiesz co! :) a ją olej niech se żyje !~! elo yo
zenek50zenek
08.05.2013
oj tam oj tam po któryms razie z rzedu idzie się przyzwyczaić
Buahaha
09.04.2013
O lol przecież to jest poradnik "Jak przekonać twoją ex że jesteś frajerem" totalne bzdury napisane przez kobietę. Lepiej to usuńcie bo jeszcze jakiś biedaczyna da się omotać nie tylko byłej.
mumma
07.03.2013
co za bzdury!! autorem tekstu na 100% jest kobieta. jak facet ma być pociągający i atrakcyjny dla kobiety płaszcząc się przed nią i liżąc jej dupę?? jak chcecie aby była wróciła to zerwijcie z nią kontakt, wysyłajcie tylko życzenia na oficjalne okazje jak urodziny, święta itp ale bez emocji! krótkie i treściwe. najlepiej też dobrze się bawić i pokazać jej to np wrzucając fotki na face albo nk. musisz jej pokazać swoją pewność siebie!! a jak już będzie chciała wrócić to trzymać na dystans i dawać siebie po trochu!! jak z dużą rybą - pociągnąć wędkę i popuścić, pociągnąć i popuścić..
Tiger
22.02.2013
Strachy na lachy strach się bać;/ powodzenia morda 3ym się wiadomo jak było!FAKTY prawda!otoczenie robi swoje,Było mineło i do przoduCzas robi swoje!mieć wiadomo co a będzie dane każdy sam się kiedyś przejedzie... i... poczuje wtedy zobaczy haha Co Cię nie zabije to WZMOCNI!Strzała wariat wariacki!morda upadniesz powstań i jazda jak zawsze zresztą ! nie ma co się łamać dla nie szczerych lalkowych oczu które tak nie godnie przemawiały zapewne przez te dni i lat nie wartej uwagi;/!CO KIEDYŚ BYŁA WARTA zapewne
zenek50zenek
19.02.2013
a po co wracać do byłej jak jest była to z jakiegos powodu