olejek do opalania

3 sposoby na piękna opaleniznę z pomocą oleju kokosowego

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
olejek do opalania
1 z 4
Latem, spragnieni ciepła lgniemy do słońca. Marzymy o pięknej brązowej opaleniźnie. Niestety większość komercyjnym olejków do opalania zawiera wiele szkodliwych, a nawet toksycznych składników. Czy można uzyskać piękną opaleniznę w naturalny sposób? Jest to możliwe dzięki zastosowaniu oleju kokosowego. Trzy propozycje na wykorzystanie oleju kokosowego w bezpiecznym opalaniu znajdziesz poniżej.
1
olej kokosowy opalanie
Kilka wskazówek przed użyciem oleju. Olej kokosowy nie chroni twojej skóry w 100% przed promieniami słonecznymi, więc nie przebywaj na słońcu zbyt długo. Zawsze używaj oleju nierafinowanego, organicznego. Regularne stosowanie oleju, prócz opalenizny nawilży skórę chroniąc ją przed zmarszczkami i infekcjami.
2
opalanie
Olej kokosowy przed opalaniem
Jeśli chcesz uzyskać piękną opaleniznę, roztop olej kokosowy. Rozetrzyj go na całym ciele. Po aplikacji oleju wystaw się na działanie promieni słonecznych. Co 10-15 minut ponownie wetrzyj olej na skórze. Nie należy przebywać w bezpośrednim słońcu dłużej niż 20 minut. Spędzenie dziennie 15-20 minut na słońcu wystarczy, aby uzyskać brązową opaleniznę oraz dostarczyć organizmowi odpowiednią ilość witaminy D.

Brązujący olejek do opalania
Zmieszaj ze sobą po 2 łyżeczki z oleju z orzechów włoskich, oleju z awokado i oleju sezamowego. Dodaj 5-10 kropli olejku aromatycznego kokosowego i waniliowego. Połącz te wszystkie składniki w ¼ szklanki nierafinowanego oleju kokosowego. Miksturę przelej do ciemnego pojemnika lub buteleczki. Stosuj go jako ochrona przeciwsłoneczna podczas wyjść na słońce.
3
olej kokosowy do popalania
Olejek do opalania z czarną herbatą
Sposób ten nie tylko zapewnia piękną opaleniznę, ale również doskonale nawilża skórę zapobiegając jej wiotczeniu. Czarna herbata naturalnie nadaje skórze barwę oraz chroni ją przed toksynami wnikającymi w głąb skóry. Zagotuj ¾ szklanki wody i zaparz w niej 3 torebki czarnej herbaty. Zostaw na kilka minut do zaparzenia. Następnie dodaj ¼ szklanki oleju kokosowego i ¼ oleju lanolinowego. Zmieszaj dokładnie składniki i przelej mieszankę do zamkniętego pojemnika. Nałóż mieszankę przed opalaniem.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

powiększanie piersi
jędrny biust
opalanie się na brązowo

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane