Jak dobrać kolor do typu urody?
BrendaBrenda - specjalista Tipy.pl

Podstawową kwestią w wyborze odpowiednich dla ciebie kolorów jest dobranie ich tak, by pasowały do twojej karnacji. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek odnośnie tego, które kolory wybrać, a których unikać.
1
Określ, która pora roku najlepiej opisuje twoją karnację. Odcienie karnacji mogą być podzielone na „pory roku” w zależności od intensywności odcienia.
2
Cera „zimowa” może być blada i biała, żółto-oliwkowa lub ciemna. „Zimy” są zazwyczaj brunetami o ciemnych oczach. Do tej kategorii zalicza się wielu Azjatów i Afroamerykanów.
3
Cera „letnia” jest blada i różowa. „Lato” jest najczęściej naturalną blondynką lub brunetką o jasnych oczach.
4
Cera „jesienna” ma złotawe odcienie. Do tej kategorii zaliczają się rude i brunetki o piwnych oczach.
5
Cera „wiosenna” jest kremowa lub brzoskwiniowa. „Wiosny” mają najczęściej włosy koloru słomy lub czerwonego, piegi, rumiane policzki i niebieskie lub zielone oczy.
6
„Zimy” powinny nosić kolory, które są ostre i wyraźne. Do zimowej cery pasują biały, czarny, granatowy, czerwony i intensywny różowy. W przypadku delikatniejszych kolorów wybierać należy chłodne odcienie, a nie pastele. Unikać powinno się stonowanych kolorów takich jak beż, pomarańczowy, czy złoty.
7
„Lata” powinny wybierać pastele i delikatne, naturalne odcienie z dodatkiem różu i niebieskiego. Lawendowy, śliwkowy, brązowy i jasny niebieski będą pasować doskonale, natomiast nie zaleca się czarnego, ani pomarańczowego.
8
„Jesienie” powinny wybierać kolory ze złotymi refleksami, takie jak karmelowy, beżowy, pomarańczowy, złoty i ciemnobrązowy. Unikać należy kolorów w odcieniu niebieskim, np. granatowego.
9
„Wiosny” mogą nosić ciepłe kolory, takie jak karmelowy, brzoskwiniowy, złotożółty i ciemnobrązowy. Unikać powinny ciemnych, matowych kolorów.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane