Jak zrobić karmnik dla ptaków

Jak zrobić karmnik dla ptaków

Dd - specjalista Tipy.pl
Jak zrobić karmnik dla ptaków
1 z 4
Zima to czas kiedy szczególnie trzeba zadbać o zwierzęta. Dokarmianie ptaków nie wymaga dużo wysiłku, ani pieniędzy. Robienie różnego rodzaju karmników może okazać się nie tylko przydatne, ale także ciekawe dla twoich dzieci. Będą dobrze się bawić i jednocześnie nauczą się, jak dbać o zwierzęta. Dziś pokazujemy, jak wykonać prosty karmnik dla ptaków z szyszki. Możesz zrobić go nawet z najmłodszymi dziećmi.
1
Jak zrobić karmnik dla ptaków krok 1
Będą potrzebne: szyszki (najlepiej sosnowe, duże, twarde i z szeroko rozłożonymi łuskami), masło orzechowe, słonecznik, sezam, płatki owsiane i inne ziarna, które jedzą ptaki (możesz użyć gotowej mieszanki dla ptaków dostępnej w sklepach zoologicznych), kawałek sznurka do przyczepienia szyszki do drzewa.
2
Jak zrobić karmnik dla ptaków krok 2
Jak wykonać karmnik? Na początek wyłóż masło orzechowe na talerz. Dokładnie obtocz w nim szyszkę. Masła nie może być zbyt dużo, aby nie zaczęło spływać z szyszki.
3
Jak zrobić karmnik dla ptaków krok 3
Teraz wystarczy posypać szyszkę z masłem orzechowym nasionami. Możesz również wysypać porcję nasiona na talerz i obtoczyć je dokładnie w nasionach. Dociśnij delikatnie palcami, aby nie odpadły. Gotową szyszkę zawieś na sznurku i umieść na drzewie.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

karmnik dla ptaków
Karmnik dla ptaków
karmnik z kokosa

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

ptakolub
25.01.2017
Masło orzechowe? Jeśli już to niesolone (!), ale smalec wytopiony ze słoniny powinien wystarczyć.
czy wyście zwariowali?
24.01.2017
karmNik ...ja pierdziu ....karmnik bo się ptaki dokarmnia jak nie można nakarmnić