peeling skóry twarzy

Jak oczyścić i odświeżyć skórę twarzy?

Badylaleczka - specjalista Tipy.pl
peeling skóry twarzy
1 z 4
Mycie twarzy to codzienna czynność. Zapewne po zastosowaniu wielu żeli, płynów i kremów czujesz się rozczarowana i oszukana. Wiele z nich również sporo kosztuje. Na nic smutki, mamy dla ciebie prosty i skuteczny scrub, który doskonale nawilży i oczyści skórę z nadmiaru sebum i resztek makijażu. Oto jak go przygotować.
1
peeling twarzy
Do przygotowania peelingu potrzebować będziesz tylko dwóch składników. Mianowicie oleju kokosowego i sody oczyszczonej. Dlaczego te składniki? Soda oczyszczona neutralizuje pH skóry oraz niweluje pęknięcia skóry. Soda również doskonale nawilża skórę, po jej zastosowaniu skóra staje się miękka.
2
oczyszczanie skóry
Olej kokosowy posiada wiele właściwości, głęboko nawilża skórę oraz posiada właściwości antybakteryjne, dzięki którym znikają pryszcze. Niektóre badania wykazują, że olej kokosowy łagodzi również objawy egzemy i łuszczycy.
3
skóra oczyszczanie
Jak przygotować peeling?
Potrzebować będziesz ½ szklanki oleju kokosowego oraz 1/2 szklanki sody oczyszczonej. Jeżeli masz wrażliwą skórę, wymieszaj składniki w stosunku 2:1. Podczas łączenia składników używaj ciepłego oleju kokosowego. W małej miseczce połącz ze sobą sodę i olej. Mieszaj, aż do uzyskania jednolitej masy. Przełóż do słoiczka i trzymaj pod ręką.
Jak stosować? Weź odrobinę mikstury na dłoń i rozprowadź na twarzy. Delikatnymi okrężnymi ruchami masuj twarz. Następnie zmyj scrub z twarzy i poczuj niesamowitą miękkość i nawilżenie skóry.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Cytryna jako kosmetyk
kąpiel w wannie
opalanie się na brązowo

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane