przechowywanie biżuterii

Jak spakować biżuterię na czas podróży?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
przechowywanie biżuterii
1 z 4
Uwielbiasz biżuterię? Jeśli tak, to wybór i jej zapakowanie musi być dla ciebie nie lada wyzwaniem. Przewożenie pudełek, pakowanie jej razem w jednym worku nie jest dobrym pomysłem. Jeżeli szukasz wskazówek jak przewozić biżuterię podczas podróży, ten artykuł jest dla ciebie. Oto kilka prosty i szybkich sposobów opakowania biżuterii.
1
biżuteria pakowanie
Guziki
Przechowywanie kolczyków może być wielkim kłopotem, ponieważ znalezienie pasującej pary może być trudne. Najlepszym i najprostszym sposobem jest zapięcie kolczyków przez otwory w guzikach. Przewożenie w ten sposób nie tylko zaoszczędzi czas w poszukiwaniu właściwej pary, ale również zajmuje miej miejsca niż pudełko na biżuterię.

Skarpetki
Jeśli masz mało miejsca w bagażu, włóż swoją biżuterię do skarpetek. Dzięki temu zabiegowi zaoszczędzisz sporo miejsca i będziesz mieć pewność, że znajduje się ona w jednym miejscu. Wypełnij skarpetkę biżuterią i włóż ją pomiędzy ubrania.
2
biżuteria w podróży
Etui na okulary
Włóż swoje pierścionki, naszyjniki i inne elementy biżuterii do etui. Biżuteria w worku lub pudełku, zajmuje dużo miejsca w bagażu niż etui na okulary. Wybierz sztywne etui, by mieć pewność, że nie ulegnie uszkodzeniu.

Plastikowe słomki
Aby zapobiec plątaniu się łańcuszków, użyj plastikowych słomek. Ta rada świetnie sprawdza się na naszyjniki z cienkich łańcuszków. Jeden koniec biżuterii przepuść przez słomkę i zepnij z drugim końcem. Sposób ten sprawi, że łańcuszki nie poplątają się i zaoszczędzi czas na rozplątywaniu.
3
pakowanie biżuterii na podróż
Torebki na suwak
Do przechowywania biżuterii również świetnie sprawdzają się woreczki z suwakiem. Są one nie tylko przydatne do przechowywania żywności, ale także do organizowania biżuterii. Spakuj cenne pierścionki i łańcuszki do plastikowej torebki i wsuń między ubrania.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

walizki
Mapa Majorki
Mapa Egiptu

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane