wątroba

Woda po rodzynkach dla oczyszczenia wątroby

tomasz - specjalista Tipy.pl
wątroba
1 z 4
Wątroba jest naturalnym laboratorium w naszym ciele, przeprowadzającym wiele złożonych procesów. Odpowiedzialna jest między innymi za usuwanie toksyn z organizmu. Nadmierne spożywanie leków, nieodpowiednia dieta i bakterie odpowiadają za częste problemy z wątrobą.
1
rodzynki wątroba
W celu oczyszczenia wątroby wystarczy użyć rozmoczonych w wodzie rodzynek. Jest to bardzo skuteczna metoda oczyszczania, która uwalnia organizm od toksyn. Zatrucie organizmu niekorzystnie na niego wpływa, zmniejszając zdolności organizmu do samouzdrawiania i redukując skuteczność przyjmowanych lekarstw. Wątroba w dużym stopniu odpowiada też za produkcję krwi.
2
rodzynki moczenie
Oczyszczanie wątroby jest nieskomplikowaną procedurą: na początku musisz znaleźć wysokiej jakości rodzynki (co wcale nie jest takie łatwe). Powinieneś unikać jasnych, żółtawych rodzynek. Jasny kolor wynika z mieszania rodzynek z dwutlenkiem siarki i jest typowym przykładem naruszenia standardów przechowywania i suszenia. Nie zwracaj uwagi także na „świecące” rodzynki, gdyż jest to także wynikiem stosowania chemicznych preparatów. Wysokiej jakości rodzynki będą pozbawione połysku, pomarszczone, niezbyt miękkie ani zbyt twarde (najlepsze są te, które w dotyku przypominają gumę) ziarenka muszą być dobrze chronione i nie być zniszczone.
3
wątroba
Wrzuć do gorącej wody pół kubka rodzynek. Po 15 minutach rodzynki zaczynają uwalniać swoje odżywcze substancje do wody. Umieść przemyte rodzynki w kubku i odstaw je na 24 godziny. Następnego poranka wypij wodę rodzynkową oraz zjedz rodzynki na pusty żołądek. Powtarzaj terapię regularnie przez 4 dni. Miej zawsze przygotowaną miksturę, aby móc ją wypić zaraz po wstaniu z łózka.
Możesz wykonywać zabieg raz w miesiącu, ponieważ nie ma on skutków ubocznych. Co najbardziej interesujące, przygotowane tak rodzynki są pozbawione zawartego w nich naturalnie cukru. Włączając do swojej diety więcej świeżych warzyw i owoców zapewniasz swojej wątrobie poprawę ogólnej kondycji, a woda rodzynkowa stanowi doskonałe uzupełnienie diety.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

badanie krwi
Oczyszczanie wątroby sposoby
zapalenie wątroby

Podobne porady

Komentarze (10)

* Pola wymagane

zuziaduzia
06.03.2017
aga - świetne - gratuluję poczucia humoru
dude
06.03.2017
Bzdury, only ostropest plamisty na przepity wątrób..!!
aga
06.03.2017
Do :znawcy" A dlaczego robiłeś to na krecie, a nie na stole.
aaa
06.03.2017
Ale bzdury, to co się dzieje z tym naturalnym cukrem z rodzynek, jeśli nie będzie go w rodzynkach to będzie w wodzie, którą należy spożyć. Ale brednie...
Misiek
06.03.2017
ten komentarz to kompletna bzdura, wątroba sama się oczyszcza i regeneruje.
pele
06.03.2017
co za bzdury-czy widział ktoś plantację winorośli bez oprysków pestycydów i herbicydów? Tak właśnie, zamiast pomóc to szkodzi, jak jabłka, cytryny, szpinaki-jak sobie sami posadzicie to może będzie zdrowe ale nie ze sklepu.
Eryk
06.03.2017
Znowu debil bez wiedzy o żywieniu szuka naiwnych .
hihi
03.03.2017
te wszystkie naturalne sposoby sa dla debili mozesz tez farbwac wlosy kakaukiem albo gownem? chetna? ale debilom sie podoba
bez importu z zagranicy nic by tu nie bylo
nawet fundusze importuja z zagranicy
chcesz staz ? swietnie zorgqanizuj se fundusz z ue bo pracodawca z polin za biedny
ZuIaduzia
03.03.2017
W wątrobie nie kumulują się toksyny, więc tu nie ma co oczyszczać. Toksyny kumulują się w węzłach limfatycznych i w płynie fimfatycznym.
znawca
03.03.2017
UWAGA! wszystkie rodzynki należy płukać bo konserwowane sa w sodzie !! wiem bo sam na Krecie tak robiłem!!!