naleśniki z syropem

Jak zrobić domowy, słodki syrop do naleśników i deserów?

jolanda - specjalista Tipy.pl
naleśniki z syropem
1 z 4
Podczas przygotowywania domowych naleśników czy gofrów, ważne jest nie tylko odpowiednie przygotowanie ciasta, które zapewni nam odpowiedni smak, ale również istotny jest dobór odpowiednich, pasujących do całości dodatków. Jednym z ulubionych dodatków do naleśników czy gofrów jest syrop klonowy. Niestety nie zawsze mamy do niego dostępu, albo cena skutecznie zniechęca nas do jego zakupu. Nie oznacza to jednak, że musimy całkowicie z niego zrezygnować. Można spróbować na przykład zrobić  domowy syrop o smaku popularnego syropu klonowego. Jak go przygotować? Dokładny przepis znajdziesz poniżej.
1
cukier
Czego potrzebujesz do przygotowania domowego syropu klonowego?
Przygotuj jedną  szklankę wody, jedną szklankę cukru białego, jedną szklankę cukru trzcinowego, ½ łyżeczki aromatu klonowego.
2
syrop do naleśników
Jak przygotować domowy syrop klonowy?
Weź mały rondelek i wlej do niego całą wodę. Zagotuj i dodaj oba rodzaje cukru i aromat klonowy. Całość doprowadź do wrzenia i gotuj jeszcze przez 5 do 10 minut.
3
naleśniki z syropem
Syrop odstaw do ostygnięcia. Kiedy osiągnie odpowiednią temperaturę i konsystencję przelej syrop do szczelnie zamykanej, szklanej butelki. Gotowy syrop najlepiej przechowywać w lodówce. Dzięki temu zachowa świeżość na długi czas. Jak go stosować? Jak zwykły syrop klonowy, dodając go do naleśników, gofrów czy tostów.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

naleśniki z bananami i nutellą
naleśniki z dyni na Halloween
Uśmiechnięty naleśnik

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane