sprzątanie

Jak ułatwić sobie sprzątanie?

agoludek - specjalista Tipy.pl
sprzątanie
1 z 4
Jeśli szukasz bezpiecznych i naturalnych sposobów czyszczenia powierzchni w domu ten artykuł jest dla Ciebie. Sprawdź najlepsze i najtańsze metody na przygotowanie ekologicznych środków czystości.
1
mrożone kawałki cytryny
Jeśli chcesz pozbyćsię przykrego zapachu z kuchenki mikrofalowej, wlej do miski ocet i wstaw go na kilka minut do środka.

Przygotuj odświeżacz do kubła na śmieci. W foremce do kostek lodu umieść kawałki cytryny i zalej octem. Zamroź. Co kilka dni wrzuć jedną kostkę do kubła na śmieci.
2
zmywanie naczyń
Oszczędź czas i wodę umieszczając w zmywarce naczynia i zabawki swoich dzieci.

Ocet również przyda się do czyszczenia ram okiennych. Wyczyść trudno dostępne miejsca patyczkami do uszu zanurzonymi w occie. Na koniec użyj papierowych ręczników.
3
czyszczenie obrazu
Usuń plamy i resztki jedzenia z piekarnika mieszaniną sody oczyszczonej i wody. Wyszoruj delikatnie wnętrze piekarnika i przetrzyj na koniec szmatką.

Obrazy olejne są trudne do utrzymania w czystości. Z całą pewnością nie można używać płynnych środków do ich czyszczenia. Jaki jest najprostszy sposób na pozbycie się kurzu i brudu? Wystarczy przetrzeć obraz wnętrzem przekrojonej, świeżej bułki.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

czyszczenie kominka
pies sika w domu
karaluch

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

sasqasklep
18.01.2017
Dzisiaj aktywne zawodowo kobiety, mają tyle obowiązków, że przynajmniej przy sprzątaniu można sobie ulżyć zatrudniając kogoś, kto zrobi to szybko i solidnie. Dzisiaj to już nie luksus, to dbanie o własne ja :-)Bardzo serdecznie polecam niedrogą i fachową firmę sprzątającą www. clarsystem.pl