płytki krwi

4 naturalne sposoby na zwiększenie liczby płytek krwi

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
płytki krwi
1 z 4
Niska liczba płytek jest bezpośrednio związana z procesami zachodzącymi w krwi. Płytki krwi odgrywają ważną rolę w procesie krzepnięcia krwi. Ich niedobór może prowadzić do anemii oraz trudnych do opanowanie krwotoków. Przyczyną niskiej liczny płytek krwi mogą być leki stosowane w leczeniu nowotworów, nowotwory krwi lub szpiku, zakażenia bakteryjne i wirusowe szpiku, dieta uboga w witaminę B12 i kwas foliowy. Ten problem można rozwiązać w sposób naturalny, za pomocą następujących produktów.
1
papaja płytki krwi
Dojrzała papaja
Staraj się jeść dojrzałą papaję lub pić z niej sok. Jest to skuteczny sposób na podniesienie liczby płytek krwi i owoc ten powinien znaleźć się w codziennej diecie. Do soku z papai można dodać sok z cytryny, by poprawić smak.
2
trawa pszeniczna
Dojrzała papaja
3
dynia płytki krwi
Dynia
Doskonałe rezultaty daje również większe spożycie dyni w codziennej diecie. Wystarczy już jedna szklanka soku soku z dyni.

Liście szpinaku
Szpinak i inne warzywa zielonolistne, mają dużą zawartość witaminy K. Witamina ta wpływa ma bezpośredni wpływ na krzepliwość krwi. Ugotowane liście świeżego szpinaku zmieszaj z sokiem z pomidorów. Taka mikstura spożywana dziennie szybko poprawi kondycję krwi.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

opuchnięte stopy i dłonie
sposób na opuchnięte nogi
sposób na pajączki - trzymanie nóg do góry

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane