Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Choroby skóry > Jak wino, cukier, gluten i mleko wpływają na twoją skórę?

Jak wino, cukier, gluten i mleko wpływają na twoją skórę?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Twoja skóra jest odbiciem twojego zdrowia. Niezdrowa żywność i nietolerancja pokarmowa może być przyczyną poważnych problemów skóry, zwłaszcza na twarzy. Dowiedz się jak niektóre pokarmy i napoje mogą zaszkodzić twojej skórze. Przede wszystkim jak cukier, gluten, mleko i wino wpływają na skórę i twarz.
1
nietolerancja alkoholu
Wino
Typowe objawy nadużywania tego trunku lub go nie tolerują to – zbyt wiele zmarszczek między brwiami, rozszerzone pory, odwodniona skora, czerwone policzki oraz linie pod nosem.

Gluten
Osoby, które mają objawy nietolerancji glutenu zazwyczaj puchnie twarz, mają czerwone policzki, trądzik oraz przebarwienia skóry na podbródku. Eksperci twierdzą, że 15% populacji ludności na świecie nie toleruje glutenu.
2
nietolerancja mleka
Mleko
Opuchnięte powieki, podkrążone oczy oraz trądzik na podbródku to typowe symptomy nietolerancji mleka. Jeśli zauważysz u siebie takie objawy, powinnaś odstawić mleko oraz produkty mleczne.
3
nietolerancja cukru
Cukier
Natomiast dużo zmarszczek na czole, opuchnięcia wokół oczu oraz sucha i gruba skóra mówi o nietolerancji cukru. Cukier zawiera molekuły, które wiążą się z kolagenem w skórze powodując, że traci ona swoja elastyczność.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jedzenie to jeden z najczęstszych powodów alergii. Uczulać może wszystko: obecna w pożywieniu laktoza, cukier, gluten....
Jakie jedzenie może uczulać?
Jedzenie to jeden z najczęstszych powodów alergii. Uczulać może wszystko: obecna...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt