nietolerancja pokarmowa

Jak wino, cukier, gluten i mleko wpływają na twoją skórę?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
nietolerancja pokarmowa
1 z 4
Twoja skóra jest odbiciem twojego zdrowia. Niezdrowa żywność i nietolerancja pokarmowa może być przyczyną poważnych problemów skóry, zwłaszcza na twarzy. Dowiedz się jak niektóre pokarmy i napoje mogą zaszkodzić twojej skórze. Przede wszystkim jak cukier, gluten, mleko i wino wpływają na skórę i twarz.
1
nietolerancja alkoholu
Wino
Typowe objawy nadużywania tego trunku lub go nie tolerują to – zbyt wiele zmarszczek między brwiami, rozszerzone pory, odwodniona skora, czerwone policzki oraz linie pod nosem.

Gluten
Osoby, które mają objawy nietolerancji glutenu zazwyczaj puchnie twarz, mają czerwone policzki, trądzik oraz przebarwienia skóry na podbródku. Eksperci twierdzą, że 15% populacji ludności na świecie nie toleruje glutenu.
2
nietolerancja mleka
Mleko
Opuchnięte powieki, podkrążone oczy oraz trądzik na podbródku to typowe symptomy nietolerancji mleka. Jeśli zauważysz u siebie takie objawy, powinnaś odstawić mleko oraz produkty mleczne.
3
nietolerancja cukru
Cukier
Natomiast dużo zmarszczek na czole, opuchnięcia wokół oczu oraz sucha i gruba skóra mówi o nietolerancji cukru. Cukier zawiera molekuły, które wiążą się z kolagenem w skórze powodując, że traci ona swoja elastyczność.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

trądzik różowaty
swędzenie skóry
Nakładanie kremu na twarz

Komentarze (0)

* Pola wymagane