Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Zdrowe Odżywianie > 6 zalet picia gorącej wody

6 zalet picia gorącej wody

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Każdy z nas wie, że woda jest niezbędna do przeżycia. Wielu również słyszało od lekarza, żeby pić, co najmniej 8 szklanek dziennie. Jednak niewielu z nas wie, że picie gorącej lub ciepłej wody dostarcza nam korzyści, których nie uzyskamy pijąc zimną wodę. Poniżej znajduje się 6 zalet picia gorącej wody:
1
gorąca woda zalety
Utrata wagi
Gorąca woda pomaga w utrzymaniu dobrego poziomu metabolizmu, który przyczyni się do utraty paru zbędnych kilogramów. Najlepszym rozwiązaniem będzie spożywanie szklanki gorącej wody z cytryną każdego poranka. Dodatkowo, gorąca woda pomaga w pozbyciu się tkanki tłuszczowej.

Wspomaga przegrodę nosową i zatory w gardle
Picie gorącej wody jest wspaniałym rozwiązaniem na przeziębienia, kaszel i bóle gardła. Rozrzedza ona flegmę i pozwala usunąć ją z twoich dróg oddechowych. Dostarcza także ulgi, gdy boli cię gardło. Oczyszcza także przegrodę nosową.
2
zalety picia gorącej wody
Bóle menstruacyjne
Gorąca woda może przyczynić się do ulgi w bólach menstruacyjnych.

Usuwanie toksyn z ciała
Gorąca woda w cudowny sposób przyczynia się do usuwania toksyn z organizmu. Kiedy pijesz ciepłą wodę, temperatura twojego ciała wzrasta, co powoduje pocenie się. Pocenie się jest procesem potrzebnym, gdyż wraz z potem wydzielane jest wiele zbędnych dla twojego ciała substancji. Dla lepszych rezultatów dodaj do wody soku z cytryny.
3
ciepła woda z cytryną
Spowalnia proces starzenia się
Właśnie dlatego zalegające toksyny są dla nas tak niekorzystne – przyspieszają proces starzenia się. Picie gorącej wody usprawni funkcjonowanie komórek ciała i napnie twoją skórę, co poskutkuje młodszym wyglądem i usunie szkodliwe wolne rodniki. Skóra stanie się także gładsza.

Zwalcza trądzik i pryszcze
Gorąca woda głęboko wnika do organizmu i tkanek, przez co pomaga zwalczać niepotrzebne wypryski i trądzik.
Przeczytaj teraz: Jak ćwiczyć silną wolę?
 2/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (18)

Tinalka - 2017-02-16
Pitu pitu... Większej nieprawdy nie czytałam. Piję taką wodę od lat, a o opisanych efektach ani śladu.
Sela - 2017-02-15
Sposobem mojej Babci, na wszelkie dolegliwości żołądkowe była właśnie gorąca woda, często piła ją też profilaktycznie po ciężkostrawnych posiłkach. Mnie również taka "kuracja" często już pomogła.
Dr Anabol - 2017-02-15
Ciekawe... kiedy dodadzą informacje o tym, że picie wody o temp 66
stopni Celsjusza zwiększa prawdopodobieństwo wystąpienia raka krtani.
mosquito - 2017-02-15
A te mity wciąż funkcjonują ?
lbyt - 2017-02-15
bżdziny piszecie najlepsze jest piwo
Tina - 2017-02-15
Nie podobał się komentarz mówiący prawde o piciu gorącej wody? Jakoś go nie widze na stronie mimo, że napisałam go kilka godzin temu. Prawda w oczy kole? Nieładnie.
ciekawy - 2017-02-15
Czy autor może napisać czymże takim charakteryzuje się gorąca woda i dlaczego jest lepsza od zimnej?
Niesioł - 2017-02-14
Dodatkowo proponuję szczaw na obiad i mirabelki na deser
co ja wiem - 2017-02-14
z potem tracimy energia na jego odparowanie czyli jest to mechanizm chlodzenia organizmu...tracimy tez sole mineralne...ale te wlasnie sa noezbedne organizmowi...wiec co w pocie jest takiego zbednego czego nasz organizm sie pozbywa??
demi - 2017-02-14
Błąd w tytule. Picie CIEPŁEJ, nie gorącej wody. Gorące płyny i pokarmy zwiększają ryzyko zachorowania na nowotwory jamy ustnej i żołądka!
Zbigniew - 2017-02-14
Czytając wszelkie rady i uwagi na temat zdrowia powinienem być zdrowy jak ryba i dawmo już mie żyć.
Zbigniew - 2017-02-14
Zbigniew - 2017-02-14
madi - 2017-02-14
e tam gadanie na temat goroacej wody ja pije zimna niskonasycona i chudne w oczach wypijam ok 3 litrów dziennie
zero.bog - 2017-02-14
Zastanawiam się ...... po co jest prowadzone to okienko do zamieszczania wypowiedzi pod Waszymi artykułami, skoro niczego nie publikujecie?? Jesteście ciekawi opinii, ale wstyd Wam je podawać do publicznej wiadomości??
zero.bog - 2017-02-14
A co poza wodą mógłbym pić? Żadne inne płynne substancje nie nadają się do podtrzymania funkcji życiowych organizmu. Czy chcę, czy nie chce nie mam alternatywy. Więc - pijąc wodę z konieczności będę żył aż do śmierci. (Mam nadzieję!)
Elo - 2017-02-14
Z tego co czytałem w książkach pisanych przez doktorów wyższych nauk medycznych, woda przegotowana to martwa woda. Należy pić rozmrożoną wodę. Po zamarnznięciu struktura atomowa wody przybiera takie same "kształty" co są w ludzkich komórkach.
Elo - 2017-02-14
 
Musisz przygotować się do odchudzania. Sama dieta nie uczyni cudu – musisz mieć właściwą postawę. Po pierwsze, musisz...
Jak zmotywować się do odchudzania?
Musisz przygotować się do odchudzania. Sama dieta nie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt