gorąca woda

6 zalet picia gorącej wody

tomasz - specjalista Tipy.pl
gorąca woda
1 z 4
Każdy z nas wie, że woda jest niezbędna do przeżycia. Wielu również słyszało od lekarza, żeby pić, co najmniej 8 szklanek dziennie. Jednak niewielu z nas wie, że picie gorącej lub ciepłej wody dostarcza nam korzyści, których nie uzyskamy pijąc zimną wodę. Poniżej znajduje się 6 zalet picia gorącej wody:
1
gorąca woda zalety
Utrata wagi
Gorąca woda pomaga w utrzymaniu dobrego poziomu metabolizmu, który przyczyni się do utraty paru zbędnych kilogramów. Najlepszym rozwiązaniem będzie spożywanie szklanki gorącej wody z cytryną każdego poranka. Dodatkowo, gorąca woda pomaga w pozbyciu się tkanki tłuszczowej.

Wspomaga przegrodę nosową i zatory w gardle
Picie gorącej wody jest wspaniałym rozwiązaniem na przeziębienia, kaszel i bóle gardła. Rozrzedza ona flegmę i pozwala usunąć ją z twoich dróg oddechowych. Dostarcza także ulgi, gdy boli cię gardło. Oczyszcza także przegrodę nosową.
2
zalety picia gorącej wody
Bóle menstruacyjne
Gorąca woda może przyczynić się do ulgi w bólach menstruacyjnych.

Usuwanie toksyn z ciała
Gorąca woda w cudowny sposób przyczynia się do usuwania toksyn z organizmu. Kiedy pijesz ciepłą wodę, temperatura twojego ciała wzrasta, co powoduje pocenie się. Pocenie się jest procesem potrzebnym, gdyż wraz z potem wydzielane jest wiele zbędnych dla twojego ciała substancji. Dla lepszych rezultatów dodaj do wody soku z cytryny.
3
ciepła woda z cytryną
Spowalnia proces starzenia się
Właśnie dlatego zalegające toksyny są dla nas tak niekorzystne – przyspieszają proces starzenia się. Picie gorącej wody usprawni funkcjonowanie komórek ciała i napnie twoją skórę, co poskutkuje młodszym wyglądem i usunie szkodliwe wolne rodniki. Skóra stanie się także gładsza.

Zwalcza trądzik i pryszcze
Gorąca woda głęboko wnika do organizmu i tkanek, przez co pomaga zwalczać niepotrzebne wypryski i trądzik.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

para na rowerze
odchudzanie po 40
ćwiczenia fizyczne i zdrowa dieta

Podobne porady

Komentarze (18)

* Pola wymagane

Tinalka
16.02.2017
Pitu pitu... Większej nieprawdy nie czytałam. Piję taką wodę od lat, a o opisanych efektach ani śladu.
lbyt
15.02.2017
bżdziny piszecie najlepsze jest piwo
mosquito
15.02.2017
A te mity wciąż funkcjonują ?
Dr Anabol
15.02.2017
Ciekawe... kiedy dodadzą informacje o tym, że picie wody o temp 66
stopni Celsjusza zwiększa prawdopodobieństwo wystąpienia raka krtani.
Sela
15.02.2017
Sposobem mojej Babci, na wszelkie dolegliwości żołądkowe była właśnie gorąca woda, często piła ją też profilaktycznie po ciężkostrawnych posiłkach. Mnie również taka "kuracja" często już pomogła.
Tina
15.02.2017
Nie podobał się komentarz mówiący prawde o piciu gorącej wody? Jakoś go nie widze na stronie mimo, że napisałam go kilka godzin temu. Prawda w oczy kole? Nieładnie.
ciekawy
15.02.2017
Czy autor może napisać czymże takim charakteryzuje się gorąca woda i dlaczego jest lepsza od zimnej?
Elo
14.02.2017
Z tego co czytałem w książkach pisanych przez doktorów wyższych nauk medycznych, woda przegotowana to martwa woda. Należy pić rozmrożoną wodę. Po zamarnznięciu struktura atomowa wody przybiera takie same "kształty" co są w ludzkich komórkach.
zero.bog
14.02.2017
A co poza wodą mógłbym pić? Żadne inne płynne substancje nie nadają się do podtrzymania funkcji życiowych organizmu. Czy chcę, czy nie chce nie mam alternatywy. Więc - pijąc wodę z konieczności będę żył aż do śmierci. (Mam nadzieję!)
zero.bog
14.02.2017
Zastanawiam się ...... po co jest prowadzone to okienko do zamieszczania wypowiedzi pod Waszymi artykułami, skoro niczego nie publikujecie?? Jesteście ciekawi opinii, ale wstyd Wam je podawać do publicznej wiadomości??