rwa kulszowa

Jak pozbyć się bólu rwy kulszowej za pomocą mleka czosnkowego?

tomasz - specjalista Tipy.pl
rwa kulszowa
1 z 4
Dobrze znanym zastosowaniem mleka czosnkowego jest używanie go do pozbywania się robaków i stosowania, jako składnik lewatywy. Jest także używane do leczenia rwy kulszowej. Stosuje się je też do leczenia nadmiernego pocenia się nóg. Istnieją udokumentowane przypadki ludzi cierpiących na rwę kulszową, którzy zaczęli odczuwać ulgę po paru dniach stosowania mleka czosnkowego. W wielu przypadkach dolegliwości mijały już w ciągu dwóch tygodni stosowania mleka czosnkowego.
1
mleko czosnkowe
Możesz uzyskać mleko czosnkowe z jego naturalnej postaci lub poprzez zagotowanie czosnku, jednak pozyskiwanie mleka w sposób naturalny przyniesie najlepsze rezultaty. Gotując czosnek, pozbędziesz się natomiast nieprzyjemnego zapachu. Po zagotowaniu czosnek nie traci swoich naturalnych właściwości.
2
rwa kulszowa domowe sposoby
Jak leczyć rwę mlekiem czosnkowym?
Weź kilka ząbków czosnku i posiekaj je. Natychmiast po posiekaniu zmieszaj w blenderze czosnek wraz z niegotowanym mlekiem.

Twoje mleko czosnkowe jest gotowe do spożycia. Jeśli przeszkadza ci silny zapach, możesz zagotować mleko. Zalecane jest spożywać dziennie, co najmniej 200 ml mleczka, aby otrzymać najlepsze rezultaty.
3
rwa kulszowa sposoby
Pamiętaj także, że organizm ludzki jest sprawą indywidualną i każdy odczuje skutki stosowania mleka w innym czasie. Jeśli cierpisz na chroniczne bóle spowodowane rwą kulszową, powinieneś spożywać mleko regularnie. Działa wtedy silnie i długotrwale oddziałuje na ból.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane