choroby płuc

Domowy sposób na zapalenie oskrzeli, astmę, kaszel i choroby płuc.

tomasz - specjalista Tipy.pl
choroby płuc
1 z 4
Wielu ludzi cierpi z powodu schorzeń układu oddechowego takich jak astma, zapalenie oskrzeli i różne rodzaje kaszlu. Alergie, infekcje i palenie tytoniu są główną przyczyną dolegliwości płuc i przyczyniają się do powstawania zaburzeń. Nasi dziadkowie posiadali ogromną wiedzę o medycynie naturalnej. W przeszłości przygotowywano wiele naturalnych medykamentów na astmę, choroby serca i zapalenie oskrzeli.
1
zapalenie płuc
Będziesz potrzebować:
Poł kilograma czerwonej cebuli, Pół kilograma brązowego cukru, 1,5 litra wody, Dwie cytryny, 7 łyżek naturalnego miodu.
Uwaga: używaj cukru tylko dla leczenia, ogólnie jest niezdrowy, o czym zapewne wiesz
2
czerwona cebula
Sposób przygotowania:
Podgrzej cukier do średniej temperatury w metalowym naczyniu, aż zacznie nabierać jaśniejszego koloru. Następnie dodaj drobno posiekanej cebuli. Dolej wody i pomału podgrzewaj tak długo, aż 1/3 wody odparuje. Następnie pozwól miksturze ostygnąć i dodaj dwie cytryny i miód. Wolno mieszaj a następnie przelej całość do słoika i odstaw na noc.
3
mikstura zapalenie płuc
Sposób używania
Spożywaj łyżeczkę mikstury przed każdym posiłkiem. Kontynuuj terapię tak długo, aż zaczniesz odczuwać poprawę stanu swoich dróg oddechowych. Dla dzieci zalecane jest stosowanie połowy dawki.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

zapalenie zatok
nawilżacz powietrza
czosnek

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane