Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Naturalne sposoby na wzmocnienie włosów

Naturalne sposoby na wzmocnienie włosów

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Świat od dawna podziwiał kobiety z Indii za ich grube, błyszczące i zdrowe włosy albo wielki upleciony warkocz, który nie raz sięgał im nawet aż do kolan! Jednak co jest sekretem kobiet, które mają tak piękne włosy? Może regularne podcinanie końcówek da nam ten wymarzony efekt, albo pielęgnacja olejkami, które nawilżą i natłuszczą włosy. Sekretów zdrowych i lśniących włosów jest wiele i myślę, że odkrycie ich wszystkich i stosowanie zajęłoby nam dużo czasu. Może sekret pięknych włosów kryje się w naszym kodzie genetycznym i ile byśmy się nie starały nic z tego nie wyjdzie… Nie ma co się załamywać i martwić na zapas! Znamy pewne tajemnicę w jaki sposób kobiety w Indiach pielęgnują swoje włosy! Oto kilka wskazówek, jak raz na zawsze pozbyć się problemu z suchymi i matowymi włosami.
1
zdrowa dieta
Zdrowa dieta
Jak zadbać o swoje ciało, aby było piękne? Rozwiązaniem jest zdrowa i zbilansowana dieta, która nie tylko dostarczy naszemu organizmowi potrzebnych składników, ale również wspomoże porost włosów. Dieta, która jest dość powszechnie stosowana, w której eliminujemy białko i zdrowe tłuszcze może tylko zaszkodzić. Kiedy przestaniemy jeść białka, automatycznie zabierzemy główny budulec naszych włosów! Dieta, która jest pozbawiona zdrowych tłuszczów prowadzi do wysuszenia skóry głowy, co może powodować powstawanie łupieżu. Tradycyjna indyjska dieta oferuje szeroką gamę produktów, które są bogate w witaminy, owoce, warzywa, przyprawy pełne antyoksydantów, chude mięso i wykorzystywane zdrowe oleje do gotowania, są na porządku dziennym, aby uzyskać niesamowity smaki jak i również dostarczyć wszystkie składniki odżywcze potrzebne do prawidłowej pracy organizmu.
2
mycie włosów
Ogranicz stosowanie szamponów pełnych chemikaliów
Większość szamponów dostępnych w drogeriach jest napakowana sztucznymi substancjami, które może i działają ale na bardzo krótko! Po zużyciu szamponu, włosy są w jeszcze gorszej kondycji niż były przed. Stosowanie szamponu z dodatkiem naturalnych olejków sprawi, że włosy będą mocne, a skóra głowy odpowiednio nawilżona i bez łupieżu. Domowe szampony są delikatne i nie powodują podrażnień ani zaczerwienienia skóry głowy. Do zrobienia szamponu możemy użyć skórek z owoców cytrusowych lub indyjskiego agrestu.
3
olej na włosy
Stosuj naturalne olejki
Aby włosy były mocne, lśniące i zdrowe należy je dokładnie odżywić. Suche włosy łatwo wypadają, łamią się i są bardzo kruche. Jeśli chcesz, żeby Twoje włosy były błyszczące chroń je także przez żywiołami – jeśli wiesz, że spędzisz cały dzień na plaży w słońcu, skorzystaj z kapelusza lub chustki. Tradycyjnie, indyjskie kobiety stosowały olej kokosowy lub olej sezamowy, często w parze z ziołami, kwiatami oraz nasionami. Oczywiście można eksperymentować z różnymi naparami i olejkami, aby zobaczyć, co będzie najlepsze dla twoich włosów.
4
farbowanie włosów
Odpuść farbowanie
Farbowanie włosów może nie tylko zniszczyć włosy ale również sprawić, że będą one wyglądały sztucznie. Przesuszone włosy, na które dodatkowo nałożymy farbę staną się szorstkie i kruche, a pod czas suszenia czy prostowania będą się łamać na milion drobnych kawałeczków. Korzystanie z henny opartej na naturalnych składnikach może uchronić włosy przed zniszczeniem oraz pokryć niedoskonałości w postaci siwych włosów. W zależności od tego z jakiej henny korzystamy to mamy do dyspozycji wybrane kolory henny. Używanie naturalnej henny będzie dużo tańsze i bezpieczniejsze dla naszych włosów, niż korzystanie ze sztucznych farb.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Majka - 2017-06-16
Ja długo się bawiłam z różnymi domowymi i naturalnymi sposobami i to był duży błąd. To znaczy one są dobre, ale jako uzupełnienie. Przy włosach zniszczonych czy wypadających konieczne są badania: poziom żelaza, ferrytyny czy TSH (w kierunku problemów z tarczycą).
 
Wiele osób na pewno zastanawia się jak zadbać o włosy, aby były gęste, mocne i lśniące. Stosowanie różnych preparatów,...
Jak zadbać o swoje włosy?
Wiele osób na pewno zastanawia się jak zadbać o włosy, aby były gęste, mocne i...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt